Tänkte skapa en tråd här där alla kan skriva in sina bästa sommarlåtar.
Vet själv att det finns sjukt många bra sommarlåtar men man kan ju inte namnet på alla, så nu har vi chansen att samla ihop ett litet arkiv där alla kan skriva in en eller flera favoriter.
Jag börjar med den här gammla godingen iallafall
Daryl Braithwaite - One Summer
Hoppas att det är många som kan fylla på med bra sommarlåtar
Finns ju en hel del musiktrådar innan, men den här har ju en annan vinkel. Låt den inte sväva ut för mycket bara. Dvs, bara sommarlåtar!
Jo jag vet, men jag sökte efter en befintlig tråd med sommarlåtar, fanns inte så jag startade en egen. Jag vill också bara ha sommarlåtar och jag hoppas att folk är med på det.
Och inte bara nya technoremixer och sånt utan blandat med både gammla godingar som fortfarande funkar plus nya remixer. Men helst original artister och låtar.
Sen får alla gärna slänga in en youtube länk med låten om det finns så att alla kan lyssna
Håller med där, Skriver ut de bästa som jag kan komma på från de.
Gyllene Tider: Det är över nu, Gå och fiska, Juni, juli, augusti, Kung av sand, Leva livet, Ljudet av ett hjärta, Sommartider, Tylö sun.
Tomas Ledin: Blå blå känslor, En dag på stranden, Sommaren är kort
Självklara klassiker!
några fler av mina favoriter är: Balsam Boys - Här kommer sommaren, GES - Sångerna om sommaren, Markoolio - Ingen sommar utan reggea (jag vet den är tjatig men den är somrig ) Bryan Adams - Summer of '69 !
Fortsätt att komma med mer låtar så fyller vi på listan De låtar som kommit hitills:
Daryl Braithwaite - One Summer Gyllene Tider - Det är över nu - Gå och fiska - Juni, juli, augusti - Kung av sand - Leva livet - Ljudet av ett hjärta - Sommartider - Tylö sun. Tomas Ledin: Blå blå känslor - En dag på stranden - Sommaren är kort Secondtunez - Sommaren är här Freddie - Glider i Sommartider Balsam Boys - Här kommer sommaren GES - Sångerna om sommaren Markoolio - Ingen sommar utan reggea Bryan Adams - Summer of '69 Orup - Magaluf
Byz - 05 - Do You Wanna Fuck.mp3 spelas om och om och om igen HAHAHAHA
Känns inte direkt som en sommarlåt men om du gillar den så får du gärna lyssna på den. Men jag tycker iallafall att vi försöker hålla oss till riktiga sommarlåtar så vi slipper få tråden låst
sommar och sol med bengan alsterlind såklart vad annars!
Senast redigerat av Sushikocken (23 juni 2008)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!