2634
Sök

Musik man är less på...

Markolainen
2 juli 2008
#41
Tycker verkligen inte om det mesta inom hip hop,  r n' b, trance, dance, techno, dansband, schlager, tung metal, opera samt det mesta av radiomusiken (även fast jag tycker Rix är påväg åt ett bättre håll).

Tycker att trådskaparen gärna skulle få ändra om och uppmana alla till att skriva vad de lyssnar på också.

Jag kan börja:
Lyssnar mest på blandade former av modernare rock samt lite "halvtung" musik.

Tillägger även att jag är dålig på vad alla musikgenrer är för någon exakt men ni fattar nog helheten.tongue

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
2 juli 2008
#42
All form av hårdrock, sitter bara och väntar på att skiten ska dö ut

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

4 001 Inlägg
2 juli 2008
#43
hip hop & rap, alla låtar är i stort sett likadana å dom verkar ha världens mest begränsade ordförråd!
Bitch & Nigger & Fuck är det enda ord dom verkar kunna

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
2 juli 2008
#44
Rap, Hip Hop, Country, Pop musik, Rix FM och Schlager.

Fy satan i gatan, vill bara sparka någon i omloppsbana när jag hör skiten.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
2 juli 2008
#45
Alla som nånsin ställt upp i idol.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
2 juli 2008
#46
Rap, hiphop och allmän sån där "se på mig, jag har guldringar, kedjor och en ful excalade med för stora kromhjul" musik.. hmm Lyssnar för fan hellre på Loa Falkmans Symfonin!
Nä, Mer rock i nästan alla former åt folket! smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

7 120 Inlägg
2 juli 2008
#47
Haha! Jag är (nästan) tvärt emot alla här. Visst hatar jag Rix FM och sån där skitschlager, men hiphop och trance/disco är det enda jag lyssnar på. Riktigt bra smile

Tål inte sån där musik där dem bara skriker och har sig. Metal heter det väl? tongue

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
2 juli 2008
#48
Siarnaq skrev:
Rap, Hip Hop, Country, Pop musik, Rix FM och Schlager.

Fy satan i gatan, vill bara sparka någon i omloppsbana när jag hör skiten.
håller med


3 722 Inlägg
2 juli 2008
#49
Hop Hip eller vad det nu heter! Är så jävla less på det. HARDSTYLE RULEZ!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
2 juli 2008
#50
Turbomatte skrev:
Eddie meduza och sån skit, sån raggar musik tål jag bara inte, jag känner mig äcklig då jag hör skiten. Annars så spyr jag rätt mycke på r&b såsom han nejjo eller vafan han heter. Usch bort med all skräpmusik som antinen handlar om runk och att vara dyngfull eller nån tjej som nån jäkel älskar och vill "get down and make some love" med.

Usch
Hellre det än rap... wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

* Klåpare
1 718 Inlägg
2 juli 2008
#51
Jag är lite av en allätare. Sitter man o festar i en husvagn så kan det vara gött med lite svängigt dansband + nån countrylåt i den lilla cd-spelaren. Åker man jänk så är det ju rockabilly som gäller! Muskelbilar och hårdrock tycker jag rimmar väldigt bra.
Hemma och i bilen blir det mycket trance, rave, club, dance, drum&bass, electro eller nåt annat skönt som högtalarna tycker om. Men jag lyssnar aldrig på rnb, hiphop eller rap. Blir inte klok på skiten och kan inte relatera till "texten".

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

101 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
#52
IceEyes skrev:
All form av hårdrock, sitter bara och väntar på att skiten ska dö ut
Då får du vänta...

Varvstopp?

Fire And Silk
2 254 Inlägg
2 juli 2008
#53
Spy på allt skit musik som är ihopklippt i datorn, metal/hårdrock är ju oftast riktiga instrument som andvänds och därmed det ända som går att lyssna på! Och sisst men inte minst allt som Rixfm spelar och alla pojkband, jag orkar inte med Riana eller Sanna Nilsen heller.

Äh fan, man får fan rysningar av skiten! Åhja hipphop är inte mycket att hänga i julgranen heller...
Senast redigerat av -Mackan- (2 juli 2008)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
2 juli 2008
#54
IceEyes skrev:
All form av hårdrock, sitter bara och väntar på att skiten ska dö ut

Wankel
1 080 Inlägg
2 juli 2008
#55
rockabilly är nog det allra värsta jag kan komma på..

MDS Västerås

Trägnagare
185 Inlägg
2 juli 2008
#56
"Anal Cunt - Youre pregnant so i kicked you in the stomach" är dålig sad

http://www.youtube.com/watch?v=LjMguKlazBg

All show and no go!

Lastbilsmekaniker
107 Inlägg
2 juli 2008
#57
Hiphop och rnb blir jag tokig på, och att ingen har slagit ihjäl håkan hellström än förvånar mig varje gång han spelas på radion... och den där jävla "Hästpojken" som spelas ibland, den fan kan la inte vara riktig i huvudet eller?

FWD = Fel Wheel Drive

m3-lappis
2 juli 2008
#58
haha håller med ewrs och BJ.. kom på en till som kom hade junnat dränka i bottenhavet.. gruppen kent. dom har väl inte tillfört nånting nånstans ??

482 Inlägg
2 juli 2008
#59
Jag blir trött på all musik som spelas på rix fm... Visst några låtar är väl bra de första tio gångerna de spelas, men sen när de spelas 2 gånger i timmen blir man allmänt trött på att höra dem sad

Jodå... Så är det serru!

Drop Shop
926 Inlägg
2 juli 2008
#60
det som rullar på rix och mix jäkla spellistor är bland det värsta som finns.



Sök