vad kostar dem? 18-20 tusen? Alltså, inte för att vara sån men. du köpte ett steg för 20 papp utan att prova om den funkar ? :S.... eller har jag missuppfattat?
vad kostar dem? 18-20 tusen? Alltså, inte för att vara sån men. du köpte ett steg för 20 papp utan att prova om den funka ? :S.... eller har jag missuppfattat?
Det var den garatnin han sa som jag förlita mig på. Eftersom jag hört gott om han och han som var med mig sa att det är en bra kille. Visst kan man vara efterklok, och denna gången var jag väl de med råge. Varför jag inte testa det var för att jag inte hade en bil i samma veva då det stängde deras butik samma vecka.
Jag klagar inte på det jag gjort..är uppe i varv nu då ja "leker" detektiv för att få reda på vad det kan varta för fel. Han som har steget nu sa att steget är i kanon skick och fungerar.."bara" det att det saknas en sak i steget.
Så visst har du fattat rätt. Men hoppas att klara av detta "misstag"
Jag har skickat ett inlägg till kransvik om han vet vem de är, hur jag kan få tag på honom?
Det kommer en kille ner till Borås, av ren slump, som har ett likadant steg som jag ska få fota invändigt. Så det ska bli väldigt intressant om man ser något avvikande.
Sen så kostar de 200:- att få ett kopplingsschema från Audison. Så därför så får jag fota detta och se var de ger för reslutat och kanske att man får svar från JBR-killen.
Bilden du har där är det på ett Vrx 1.500?
Det ska vara det ja, iaf enligt bildnamnet och inlägget som jag hittade det i.
Okey! Var hitta du den bilden då? Ser inte ut som samma färg dock..Det kan ju ha sina orsaker förvisso.