2923
Sök

Brudar = Hetast just nu!

huh?
10 427 Inlägg
26 juni 2008
Men det är iofs bara en lista över vilken bil som har mest besökare.
Så vad är det att gnälla på egentligen? roll

Refined
1 770 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
steifan skrev:

Det är ju inte bara listan, dom får skyhöga betyg. och som ALLA kan förstå så är det inte bilen som rösterna läggs på, utan att patetiska grabbar, och kanske brudar, gillar flick hud på kort!

Refined
1 770 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
henkebenke skrev:
Låt mig citera en av vår tids störste poet:

Fruntimmer är madrasser med hål i.

R.I.P. tongue

huh?
10 427 Inlägg
26 juni 2008
Zwudda skrev:
steifan skrev:

Det är ju inte bara listan, dom får skyhöga betyg. och som ALLA kan förstå så är det inte bilen som rösterna läggs på, utan att patetiska grabbar, och kanske brudar, gillar flick hud på kort!

Du får tvinga Chrizz att dona om hela röstningsystemet.

Får rösta på flera grejer:

Snygghet tjej framför bil: 1-2
Bodykit: 1-4
Fälgar: 1-4
Bilstereo: 1-4
Motor/avgas-bygge: 1-5
Unik bilmodell: 1-5

osv wink

1 002 Inlägg
26 juni 2008
ska detta va ok då.. alltså med en snygg bil och en snygg tjej..
och vart ska man dra gränsen i sånna fall..?

"NorrlandsGuld"
"H82LOSE"

...

FreddeK
26 juni 2008
Zwudda skrev:
Skrev precis till Chrizz och tog up samma sak som diskuteras i denna tråden.
Svaret blev:

Hej! Jag förstår hur du tänker, och jag skulle vilja något åt det också, det är inte rimligt att en skrutten bil hamnar på "hetast just nu" bara för att den har en halvnaken tjej på förstabilden. Ska kolla över reglerna och göra något åt det snart.

Mvh

Måste säga att han är en grymt bra person som håller kolla på sin sida smile

japp det är han!

Refined
1 770 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
dahboy skrev:
ska detta va ok då.. alltså med en snygg bil och en snygg tjej..
och vart ska man dra gränsen i sånna fall..?

"NorrlandsGuld"
"H82LOSE"

Ne, man kan ju naturligt vis inte dra någon gräns mellan fula/snygga. Det skulle ju aldrig bli rättvist, alla har ju olika smak, precis som på bilar.

iceman_21
26 juni 2008
En enkel grej... om ni inte gillar det ni ser... ge fan i å titta då....
det är juh trots allt folk som röstat som gillar det dom ser...dvs skäll å klaga på dom istället.
Tjejerna har inte gjort NÅT fel . bara för att dom poserar framför sina bilar. Det är juh NI som går in å röstar, å besöker deras sida som gör att dom ligger på den plats dom ligger.

Å börja inte kasta sten i glashus...flera av er som klagat har juh bilar som inte ens platsar här heller så....smile

my 50cents

1 002 Inlägg
26 juni 2008
hehe.. ja, men de skulle kunna bli ganska kul ändå..
först får man ha en omröstning på om tjejen är snygg eller ful.. efter de får man lägga upp bilder med henne på, om hon blir godkänd.. och vart ska man dra gräsden får godkänd..? 80%..?

fan vilken sjuk idé..

...

OEM <3
6 957 Inlägg
27 juni 2008
Tkr de går lite till överdrift.
Ok de e en sak om de va som de va igår med en ganska ful 740 å en V70
Med typ 6-7kort på dom MED bilen, löjligt..(antar att dom är syskon tongue)

Men om de va som härom veckan när dom slängde ut färska kort från Eda-träffen
när bilen blev tvättad eller dom posade tkr ja inte gör ngt, å ingen av dom har ju kvar
dom som visningsbild heller längre tror ja..

Mvh Björk
Fan, antingen börjar folk på Gorg bli bögar eller så har dom inte fått f***a på länge för detta
gnället kommer ju å går jämt tongue
Senast redigerat av Bjork (27 juni 2008)

OEM <3

Teddan
2 495 Inlägg
27 juni 2008
Bjork skrev:

när bilen blev tvättad eller dom posade tkr ja inte gör ngt, å ingen av dom har ju kvar

Mvh Björk
Fan, antingen börjar folk på Gorg bli bögar eller så har dom inte fått f***a på länge för detta

jag fattar inte heller riktigt att folk gnäller, är ju skit najs och titta på snygga brudar big_smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

2 Inlägg
27 juni 2008
Det är ju bilen som ska va intressant, ja skiter fullständigt i brudarna o ja röstar absolut inga femmor om ja inte tycker att bilen e värd de... dessutom kan alla hitta nån fjortis som ställer upp o posar. Betydligt svårare o ha en nice bil wink garaget e väll först o främst en bilsida, eller har ja fått de om bakfoten?!

819 Inlägg
27 juni 2008
iceman_21 skrev:
det är juh trots allt folk som röstat som gillar det dom ser...dvs skäll å klaga på dom istället.
Tjejerna har inte gjort NÅT fel . bara för att dom poserar framför sina bilar. Det är juh NI som går in å röstar, å besöker deras sida som gör att dom ligger på den plats dom ligger.

Å börja inte kasta sten i glashus...flera av er som klagat har juh bilar som inte ens platsar här heller så....smile

my 50cents

word

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 juni 2008
sånt som händer, kommer vi nog alldrig komma ifrån smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 963 Inlägg
27 juni 2008
De är irriterande de är ju bilarna som ska va feta inte brudarna.. iofs tror ja inte dom är de heller har inte kollat mohaha=D men på top listorna ska de va snygga bilar inte snygga tjejer.. lika bra o göra en ny lista över tjejer isf

Men are not born - Men are made

517 Inlägg
27 juni 2008
Felax skrev:
De är irriterande de är ju bilarna som ska va feta inte brudarna.. iofs tror ja inte dom är de heller har inte kollat mohaha=D men på top listorna ska de va snygga bilar inte snygga tjejer.. lika bra o göra en ny lista över tjejer isf

Du startade just en trend ! De kommer bara klänga feta brudar på bilarna nu i sommar under träffarna smile

1 963 Inlägg
27 juni 2008
Haha fan va nice slipper man sänka bilen big_smile

Men are not born - Men are made

Refined
1 770 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
iceman_21 skrev:

my 50cents

Jag förstår inte vad "Å börja inte kasta sten i glashus...flera av er som klagat har juh bilar som inte ens platsar här heller så....smile" har med saken att göra. Vi säger ju inte att vi vill ha våra bilar där istället för deras, eller hur.

Teddan
2 495 Inlägg
28 juni 2008
volvolotti skrev:
Det är ju bilen som ska va intressant, ja skiter fullständigt i brudarna o ja röstar absolut inga femmor om ja inte tycker att bilen e värd de... dessutom kan alla hitta nån fjortis som ställer upp o posar. Betydligt svårare o ha en nice bil wink garaget e väll först o främst en bilsida, eller har ja fått de om bakfoten?!

brudar och bilar hänger ihop...

jag har ju både snygg brud och snygg bil:D... eller har jag någon brud .. jag minns fan itne hur det gick:rolleyes:

snygg bil har jag iaf

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

OEM <3
6 957 Inlägg
28 juni 2008
r-ted skrev:
Bjork skrev:

Mvh Björk

jag fattar inte heller riktigt att folk gnäller, är ju skit najs och titta på snygga brudar big_smile

Bil å brudar sa de va, ännu bättre med bilintresserade brudar big_smile

OEM <3

Sök