2254
Sök

Brudar = Hetast just nu!

Refined
1 770 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Jag börjar bli lite irriterad!

Av de 6 bilar på "Hetast just nu" ligger 3st i princip orginal bilar som inte är gjort något med. De ligger där uppe ENBART för att det är tjejer på visningskorten. Tycker det är lite tråkigt att bara för att tjejer står framför det som den här sidan faktiskt är till för, bilar, så får de skyhöga betyg och miljoner kommentarer.

Är jag bara fjantig nu (enligt er) eller finns det någon som håller med mig när jag säger att Garaget.org borde göra en ny regel, att tjejer som posar på bilkort inte får andvändas i bil profilen, utan får bara figurera i Galleri/Projekt.

För det finns SÅÅ många killar på den här sidan som ger en 5:a så fort eller bara för att det står en tjej framför bilen.

Nån som håller med eller är mottyckande?

Volvoskadad
6 017 Inlägg
26 juni 2008
kan bara hålla med, och det inte alls pga avundsjuka

Jonas

Refined
1 770 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Nej, ingen avundsjuka bara för att jag inte har något kort på min bil men nån brud i kort kort. Jag tycker bara inte att det är rätt system!

5 089 Inlägg
26 juni 2008
Upphettsade killar går automatiskt in när det är en tjej på ett foto;) Patetiskt för användaren, men det funkar ju för att få "status" på hanns bil;)

\Lindgren

NissanMotorsport
26 juni 2008
Ja håller me delvis, kan väl ha bilder med tjejer på, men inte för att ragga röster/kommentarer..  och tror killarna som röstar på tjejen/bilen kommer se rösten och kontakta dom eller? de är en kille som äger bilen oftast.. så ja fattar inte riktigt varför man röstar en 5a bara för de e en tjej me på bilden, dom kommer inte ens se deras kommentarer..

Opelfreak
431 Inlägg
26 juni 2008
Orka bry sig....

"Egentligen borde alla köra Opel"
Opel Corsa A 1,8i 16v wide -90 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87942
Opel Rekord D diesel -76 http://www.garaget.org/?car=53095

1 703 Inlägg
26 juni 2008
Skit samma, orka bry sig om några WTbrudar.

465 Inlägg
26 juni 2008
hahaha 740in som ligger på 1a platsen.. vafan har den för ngt som gör att den är värd en första plats? jo en brud på huven ... det kommer man tydligen långt på;) så alla.. ut å köp en gammal rosthög å be frugan ställa sej framför ni hamnar garanterat på topplistan;)

~ Team Ljudstudion ~
106 Inlägg
26 juni 2008
Zwudda skrev:

Av de 6 bilar på "Hetast just nu" ligger 3st i princip orginal bilar som inte är gjort något med. De ligger där uppe ENBART för att det är tjejer på visningskorten. Tycker det är lite tråkigt att bara för att tjejer står framför det som den här sidan faktiskt är till för, bilar, så får de skyhöga betyg och miljoner kommentarer.

Är jag bara fjantig nu (enligt er) eller finns det någon som håller med mig när jag säger att Garaget.org borde göra en ny regel, att tjejer som posar på bilkort inte får andvändas i bil profilen, utan får bara figurera i Galleri/Projekt.

För det finns SÅÅ många killar på den här sidan som ger en 5:a så fort eller bara för att det står en tjej framför bilen.

Håller med fullständigt! Det är så fett irriterande att dom måste sätta dit en IQ Badboll framför bilen för att locka folk.. Är bilen så jävla kass att du måste ha en brud framför så är det ju något som är fel?!
Då har du ju tydligen inte lyckats med bilen..

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!

1 002 Inlägg
26 juni 2008
men de e ju ägarna som står vid bilarna.. (de två översta iallafall)..
skulle ju va en annan sak om de va en brud som bara va där å poosade.. eller.?

...

Avstängd
962 Inlägg
26 juni 2008
Jag tycker mest synd om den fina tjejen som äger bilvärldens äckligaste bil.

~ Team Ljudstudion ~
106 Inlägg
26 juni 2008
dahboy skrev:

Oftast är det ju bara nåt random pucko "oh du hade stora och snygga pattar vill du posera framför min bil" ..

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!

1 002 Inlägg
26 juni 2008
OpelBertone skrev:
dahboy skrev:

Oftast är det ju bara nåt random pucko "oh du hade stora och snygga pattar vill du posera framför min bil" ..

Ja, oftast ja.. jag håller med.. men inte i detta fallet..

...

Random Hero
4 047 Inlägg
26 juni 2008
dom vill bara ha uppmärksamhet o bli igenkända, ja tkr de e dåligt, de handlar om bilar här o inte o showa o klä av sej o skämma ut sej me för små bhar så man får "stora tuttar"

Dog food lid. Backwards

Refined
1 770 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
dahboy skrev:

Jo, om Ägaren i fråga bara står vanligt framför sin bil är det väl OK, men när de börjar posa med mera så tycker inte jag de spelar nån soll vem det är som äger bilen, väen om det är hon själv.

terazzi
26 juni 2008
OpelBertone skrev:
Zwudda skrev:

Håller med fullständigt! Det är så fett irriterande att dom måste sätta dit en IQ Badboll framför bilen för att locka folk.. Är bilen så jävla kass att du måste ha en brud framför så är det ju något som är fel?!
Då har du ju tydligen inte lyckats med bilen..

Vad tycker du om det på mässor då tex elmia?
Men håller faktiskt med dig, o kan erkänna ja kommenterade en smile men snackar ju med henne ofta med så då e d ju skitsamma.. samt gav inte ens en röst,röstar ALDRIG på volvo tongue
sry nu alla som kör volvo.. har nog max röstat på 3 st smile
Senast redigerat av terazzi (26 juni 2008)

1 002 Inlägg
26 juni 2008
Zwudda skrev:
dahboy skrev:

Jo, om Ägaren i fråga bara står vanligt framför sin bil är det väl OK, men när de börjar posa med mera så tycker inte jag de spelar nån soll vem det är som äger bilen, väen om det är hon själv.

Ok.. Frågan e då om "dubrolle" försöker locka till sig bögar och tjejer..? hmm..tongue

*dubrolle=han me den rostiga golf 2:an..

...

Refined
1 770 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
dahboy skrev:
Zwudda skrev:
dahboy skrev:

Ok.. Frågan e då om "dubrolle" försöker locka till sig bögar och tjejer..? hmm..tongue

*dubrolle=han me den rostiga golf 2:an..

Jo, jag kan ju tycka att det är skilnad mellan Dubrolle och de som ligger på Hetast just nu. men det är klart, om det skulle ev. bli en ny regel så skulle ju inte det heller vara tillåtet, man kan ju inte låta några få gå undan, även tast jag enbart tycker att Rolle är cool, medans de flesta "posande tjejerna" är patetiska. men det är ju bara min åsikt

FreddeK
26 juni 2008
får nog fan hålla med dig. jag är inte bög på någotvis men det är ju en bilsida och på vissa bilder ser man inte ens bilen utan bara någon som spänner upp brösten. det ger liksom lite fel signaler.

Sök