Jag gratulerar till din nya bil Hoppas du njuter av din drømbil nu nær drømmen har gått i uppfyllelse Min drømbil ær en Skyline Kør førsikigt med Supran
//Sam
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
grattis men du kommer sälja den med snart. så fort du blir omkörd av en liten civic ^^
when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Grattis ! finns mycket avundsjukt folk ......... jag bryr mig inte om att du är 19år eller vad du jobbar med. Därimot tycker jag det är jätte skoj att höra att det finns fler folk som uppfyller sina drömmar vet vilken magisk känsla det är ........Grattis mvh Kastell
Dream Came True .......... But will it Last.......
Grattis ! finns mycket avundsjukt folk ......... jag bryr mig inte om att du är 19år eller vad du jobbar med. Därimot tycker jag det är jätte skoj att höra att det finns fler folk som uppfyller sina drömmar vet vilken magisk känsla det är ........Grattis mvh Kastell
Hehe, tack, det är en skitskön känsla! Skapliga bilar du har haft, hoppas du är nöjd med Lambon. Vore kul att själva äga en någon gång i framtiden! Mvh
jag är mycket nöjd med lambon=) bara att jobba du har alltid i värden lycka till tror du blir mer än nöjd=) supran är en mycket fin bil det med lycka till.-
Dream Came True .......... But will it Last.......
Mycket visa ord Jag var bara 20 när jag köpte mig en Hemi Cuda. Nuförtiden går det knappt att hitta en för pengar så man ska passa på att uppfylla sina drömmar så snart man kan. Annars finns risken att man får drömma om något annat.
Kastell skrev:
Tkr de e skitbra att man släpper lös å vågar...vet inte hur mkt du lånat och bryr mig inte heller för ja tkr de e helrätt att köpa de man verkligen vill ha !!
Vrf spara en halv evighet? Ëller ja en buffert är ju bra när man ska handla, men just att låna till resten...de tkr ja e helrätt gjort!! Sen finns de ju dom som viskar.."bankens bil.." BULLSHIT säger ja då
Kanske skulle göra samma sak som dig till våren -09, jobba å spara riktigt flitigt i höst å vinter å sen skaffa sig en M3 E46..?!
Grattis. Härligt att folk verkligen uppfyller sina drömmar och inte ger sig. Vet hur den första känslan är. Den är fullkomligt oslagbar. Har också en dröm, som jag aldrig i (pip) kmr ge upp oavsett vad. Det är att studera i USA och få medlemskap medhjälp av släktingarna. Har vatt min dröm sen jag va 2 år.
När det gäller att förverkla sin dröm så gäller det att vara smart, tänka frammåt och planera. Som sagt Man lever bara en gång. Då ska man verkligen leva livet istället för att skita bort det fullständigt. Va rädd om Supran nu och kör försiktigt, hitta en ny dröm och förverkla den.
MVH Vic
Håller med dig. Det är en oslagbar känsla... Hoppas det går bra med studierna! Lycka till!
Bjork skrev:
Tkr de e skitbra att man släpper lös å vågar...vet inte hur mkt du lånat och bryr mig inte heller för ja tkr de e helrätt att köpa de man verkligen vill ha !!
Har mindre än 30% i lån.
Bjork skrev:
Vrf spara en halv evighet? Ëller ja en buffert är ju bra när man ska handla, men just att låna till resten...de tkr ja e helrätt gjort!! Sen finns de ju dom som viskar.."bankens bil.." BULLSHIT säger ja då
Kanske skulle göra samma sak som dig till våren -09, jobba å spara riktigt flitigt i höst å vinter å sen skaffa sig en M3 E46..?!
Mvh Björk
Do it! Dessutom, har man råd med månadskostanaderna för en bil så har man råd med den - så är det bara!