nej nej nej ni kan inte mena allvar. Sluta upp med detta nonsens nuuuuu.
Ä!!!! får se hur utveklingen går med datum och så! sen om det blir en konbana hadde varit riktigt kul!!! tror att det kann bli svårt att genomföra dock!
Ä!!!! får se hur utveklingen går med datum och så! sen om det blir en konbana hadde varit riktigt kul!!! tror att det kann bli svårt att genomföra dock!
Bilträff kan man väl alltid ha. Men singelträff? 2st 17 åriga tjejer och 20-50 killar mellan 16-40 det tror jag inte kommer funka och ärligt talat tycker jag att det är ganska larvigt.
Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Bilträff kan man väl alltid ha. Men singelträff? 2st 17 åriga tjejer och 20-50 killar mellan 16-40 det tror jag inte kommer funka och ärligt talat tycker jag att det är ganska larvigt.
jaja men iden finns! och om man får anledning att ta sig en tur! sen att två 17 åringar kanske inte bör hålla upp hela lasten själva kan jag hålla med om! och dom ber ju om hjälp i tråden du kanske är frivillig haha!! sen finns det ganska många tjejer på gorg som kanske är intriserade av detta!
Vi ska försöka fixa konbana å massa sånt fint.. men antagligen lär dt likna onsdagsträffarna i början då det är så nytt... men men... ska sova nu.. upp tidigt imorn, PMa mig eller Reeplayed om det är ngt.. Pöss
Seriöst varför går ni inte bara till träffarna som är å raggar istället de är väl ingen som har dött av de eller??? orka starta nått sånt här!! patetiskt..! Sätt ut en kontakt annons eller nått...
Seriöst varför går ni inte bara till träffarna å raggar istället de är väl ingen som har dött av de eller??? orka starta nått sånt här!! patetiskt..! Sätt ut en kontakt annons eller nått...
Hahahha Ja faaan.. kommer komma samma folk ändå på denna träffen... Hahahahahhahahahah
Seriöst varför går ni inte bara till träffarna å raggar istället de är väl ingen som har dött av de eller??? orka starta nått sånt här!! patetiskt..! Sätt ut en kontakt annons eller nått...
Hahahha Ja faaan.. kommer komma samma folk ändå på denna träffen... Hahahahahhahahahah