Är det någon vits med att dricka varje helg? Känns som ett dåligt tidsfördriv. Dyrt är det dessutom. Bättre att hålla till i garaget och bara festa varannan isåfall. (Jag är för dyr i drift.)
Kombinationen dricka i garaget då? nåt att satsa på?
Är det någon vits med att dricka varje helg? Känns som ett dåligt tidsfördriv. Dyrt är det dessutom. Bättre att hålla till i garaget och bara festa varannan isåfall. (Jag är för dyr i drift.)
Kombinationen dricka i garaget då? nåt att satsa på?
Skulle faktiskt inte rekomendera fylle meck ! har hänt några gånger och dom gångerna har det bara gått åt skogen
dricker nästan aldrig nu för tiden. drack rätt mycket innan ja fyllde 18 då var de varje helg. men sen när ja fyllde 18 och tog körkort blev de nästan inge alls.. sist ja drack nu var 8e november,
Dricker inte ofta, men mkt! Ska det göras så ska det göras ordentligt
WORD!
Sen så dricker ja sj mest under vår/sommar på hösten å vintern finns ingen ork.. På midsommar blev de bara 3 bärs, kände fan inte för de men om man e ett gött gäng en skön sommarkväll, jadå blir de fan inte bättre
Är hårdrockare...har du någonsin sett en nykter sån? Tänkte väl det så då kan du nog räkna ut att alkohol konsumptionen är väldigt hög, speciellt under metal festivaler=)
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Detta är en bil site!......Bara supa varje helg ger ju mycket annars!....hehe skulle inte tro det!....Bara patetiskt!!!
Skaffa ett liv!!!
gå och runka för fan och låt de ha sin tråd ifred... det är ändå i offtopic.
för övrigt så funderar jag lite på formuleringen av titeln, dricker du mkt? jag det gör jag väl men om det är supa du menar så är det ju något helt annat. jag menar te en öl eller ett glas vin till maten är ju också att dricka men inte är det att supa, och tvärtom så är det ju faktiskt vetenskapligt bevisat att det är nyttigt med ett glas vin om dagen. Men det har även sagts att det inte är. Farligt, knappast.