Blir nog 2 gånger i månaden i snitt och då blir det rätt rejält, men jag går nästan aldrig ut längre. Har tröttnat totalt på krogen, det är trångt, varmt och svettigt, så hög musik så man inte kan prata, man tappar bort alla man kom dit med direkt och så blir det så äckligt dyrt.
Sedan blir det i och för sig vin eller öl till käket ett par gånger i veckan också men det räknas väl inte?
på vinterna dricker jag inte nå vidare mkt, då kör jag mest bil bara men på sommaren blir det väll allt mellan 1-3gånger i veckan, så ja, lite väl mkt kanske men fan så kul man har
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
dricker inte alls mycke de gånger ja gör de brukar de bli för mycket så mår man så dåligt dan efter o somnar före alla andra hur kul är de o dyrt är de med.
Så ja ska nog lägga av me de helt
Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer