3137
Sök

Reg.Besiktning?

137 Inlägg
25 januari 2006
Trådstartare
Jag har importerat en VW Corrado g60 ifrån 1989. Och jag undrar om det kan vara svårt att få den igenom besiktningen? Kan det påverka att jag har köpt fälgar och ratt till den? Ratten kan jag ju fixa tillbaks men originalfälgarna är ju sålda.
Tänkte besikta den nu snart, så den är klar att åka med tills snön försvinner.
Vore väldigt tacksam om bara såna som vet något kunde svara.

137 Inlägg
25 januari 2006
Trådstartare
Ok, har ju inte bytt något annat. Kan ju säga att det blev säkrare med momo ratt istället, så det vore ju dumt om de skulle klaga på den.

2 122 Inlägg
25 januari 2006
beror ju på airbags osv...

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

137 Inlägg
25 januari 2006
Trådstartare
Kan säga att det inte var någon airbag ifrån början.

17 Inlägg
26 januari 2006
ratten spelar ingen roll,men det beror på va du har för fälgar och däck om du har "tyskstuk" så kan dom klaga på det,men annars så ska du inte ha några som helst problem

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
26 januari 2006
tror du kan vara helt lugn. de är bara till å rulla in å se glad ut. de är inte mycke mer dom kollar är chassi nummer och katten å sånt mög som är relevant på alla andra bilar. de du ska kolla med dina fälgar är att dom inte sticker utanför skärmkanterna, de kan du få en 2:a på. glöm inte å väga bilen också innan du regbes den, annars får du inte igenom den.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

137 Inlägg
26 januari 2006
Trådstartare
Ok, det är inte tyskstuk på fälgar och däck, tycker inte det är så snyggt faktiskt. Då är det nog inga problem, bara å hitta nånstans jag kan väga bilen. Men det ska ju inte vara så svårt.

Sök