Ante90 skrev:
Hur fräck som helst
Tackar!
Aerocombi skrev:
Blev ju riktigt bra det där Victor. Hoppas man får se den på Mantorp i månadsskiftet nu då.
Är själv anmäld med 2 bilar
tackar, är ju inte helt nöjd. Men det är bara att acceptera att man aldrig kommer att bli nöjd, jag ska dit men vi får se om jag ställer ut bilen
_DamnIt skrev:
Blev riktigt snyggt du! Verkligen ett toppenresultat!
Tackar, bara man inte tittar för noggrant så
gentoo skrev:
Det blir bara bättre och bättre!
Man gör så gott man kan
ChriZtoffer skrev:
Ser riktigt bra ut!
Först när jag tittade så tyckte jag att grillen inte riktigt passade ihop med resten då allt annat går i rött/svart, men det cromade går ju faktist ihop med kanten på fälgarna, och ser riktigt bra ut!
Det enda som jag inte riktigt gillar är dimljusen, dom håller inte riktigt samma standard som resten av bilen.
Tackar. Precis det är tanken med grillen. Håller med om dimljusen, funderar på hur jag ska göra de nya
666_Beast skrev:
Fronten blev grym, men jag håller med förgående talare att dimljusen passar inte in i fronten.
Tackar! Som sagt, planerar för nya
krutmats skrev:
Jag vet hur det känns Victor, jag är själv livrädd att folk ska gå o granska det man ägnat tusentals timmar åt! Jag känner samma sak, det ska bli kul att få komma ut, men det är ju så nervöst att man nästan vill dra sig tillbaka :S
Nej men nästan iaf,
Jag tycker den är kanon Victor!
Mvh/ Mätz
Du sammanfattar det perfekt, men fick en försmak idag på jobbet och den var odelat positiv. Träffade en av de högre cheferna på jobbet idag och han ville ut o kolla på min bil, till slut så var det nog en 5-6 pers där
. Och alla tyckte att den var fin, trots mina småmissar.
så vi får se vad som händer
Tack Mats.
Har inget kul att visa idag. Bytte olja, oljefilter o tändstift idag + att jag satt det plastskyddet under bilen (kommer inte ihåg vad det heter). Det var ju första dagen på jobbet idag, efter semestern, så det var ganska lugnt
Men imorgon är "smekmånaden" över, då får jag väl jobba ett par timmar i alla fall
Ha det gott alla glada!
//Victor