Klar? Projekt blir väl aldrig klara?
HAHA ...Senaste som har hänt då.
Jag har monterat mina 17" fälgar på den. För att jag skall kunna ha dom så har jag monterat förlängda hjulbultar fram + spacer plattor. Bak har jag Bolt-on spacers, samt kapat ur skärmkanterna.
Jag har fått hem SNUT dekal till bakkanten på bakluckan, dessutom 3st dekaler med min garaget adress, en på vardera kjol, samt en på bakrutan
Sedan har jag köpt en billig JULA-siren med 6st olika ljus tror jag det är, samt bytt hornhögtalaren till megafonen jag tidigare monterat i så att det låter bra på utsidan när man pratar nu
Vet ej om jag tagit upp det tidigare i tråden, men har fått hem en ny skylt fram, samt monterat ditt mitt "skattemärke" på den
Jag väntar på att få pris på blåa glas från england till ljusrampen. han har ju sagt att han hade, men väntar fortfarande på att han ska återkomma med prisuppgift.. Nu snarast är det nog aktuellt att sänka bilen lite fram skulle jag tro? Samt måste jag verkligen kapa ur skärmarna mer bak, för man kan inte köra någon i baksätet som det är nu för då skrapar däckena i =/
Lite bilder nedan då: