2849
Sök

Inför: DRIFTING, RM-tävling KINNEKULLE - SSK, 25-26 juli 2008

Forummoderator
2 924 Inlägg
1 juli 2008
#2
Vad häftigt, det borde man ju åka att titta på i alla fall för insperationens skull smile

~ Life is short, have FUN! ~

Porsche
122 Inlägg
7 juli 2008
#3
kommer.

Toyota Mr2 Gt-S Timeattack.

361 Inlägg
11 juli 2008
#4
någon som vet vad det kostar att gå in som publik?
Hur länge håller det på på lördagen?

Brukar det hända mycket på en drifting-tävling eller är det mest väntan på att någon  ska köra? Har alldrig varit på en ren drifting-tävling innan.

Mvh Daniel.

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)

Porsche
122 Inlägg
13 juli 2008
#5
brukar ju aldrig va inträde när SSK kör på Kinnekulle annars så kan inte tänka mig att de är de nu..

Toyota Mr2 Gt-S Timeattack.

Forummoderator
2 924 Inlägg
21 juli 2008
#6
Är det många härifrån som kommer å spanar?
Känns inte som man vill missa detta frivilligt wink

~ Life is short, have FUN! ~

5 Inlägg
21 juli 2008
#7
Jag & min sambo kommer, de ska bli nice big_smile


red daddy
21 juli 2008
Trådstartare
#8
Kommer! smile

169 Inlägg
21 juli 2008
#9
det kostar 120kr i inträde på kinnekulle på lördag stod i tidningen idag...klart man måste besöka det...


Team RmR
393 Inlägg
23 juli 2008
#11
och riktigt sugen på att åka på det här


62 Inlägg
23 juli 2008
#12
heller_streetcars skrev:
brukar ju aldrig va inträde när SSK kör på Kinnekulle annars så kan inte tänka mig att de är de nu..
120 kr är det


4 Inlägg
26 juli 2008
#13
det var de sämsta jag sett i drifting väg... gjorde så mkt reklam å så för att det skulle vara drifting..

Inget ont mot dom som ställde upp... men det var ju det sämsta dom hade att komma med ju... fanns nog många andra bilar på parkeringen som hade hävdat sig mkt bättre....

Zzzz
937 Inlägg
26 juli 2008
#14
Tur att jag inte orkade åka dit smile


56 Inlägg
26 juli 2008
#15
det va bara mercan och opeln som va något att ha....740in körde rätt hyffsat tills den körde av tongue

KHRacing
27 juli 2008
Trådstartare
#16
goofen skrev:
det var de sämsta jag sett i drifting väg... gjorde så mkt reklam å så för att det skulle vara drifting..

Inget ont mot dom som ställde upp... men det var ju det sämsta dom hade att komma med ju... fanns nog många andra bilar på parkeringen som hade hävdat sig mkt bättre....
Jag var inte på plats pga motorras - men iom ditt uttalande så  - STÄLL UPP SJÄLV va & visa att du kan istället för att klanska ner på de som verkligen kör & de som försöker.

4 Inlägg
28 juli 2008
#17
KHRacing skrev:
goofen skrev:
det var de sämsta jag sett i drifting väg... gjorde så mkt reklam å så för att det skulle vara drifting..

Inget ont mot dom som ställde upp... men det var ju det sämsta dom hade att komma med ju... fanns nog många andra bilar på parkeringen som hade hävdat sig mkt bättre....
Jag var inte på plats pga motorras - men iom ditt uttalande så  - STÄLL UPP SJÄLV va & visa att du kan istället för att klanska ner på de som verkligen kör & de som försöker.
det skulle jag gjort om jag hade fått iordning på min bil oxå...
tyckte de var dåligt att göra sån reklam att det skulle vara drifting.. sen bara så lite bilar som kör i ett lunch uppehåll....

det sämsta jag har sett....

56 Inlägg
28 juli 2008
#18
Jag tyckte det va synd att det inte va mer som körde men dom som gjorde tyckte jag körde bra.

24 Inlägg
28 juli 2008
#19
De förare som inte kom kan inte ha förstått vad de missade. Ur förarsynpunkt var det en jävligt bra tävling.
Mycket körning per bil, korta väntetider, riktig bana och även lite twinkörning!

Tycker arrangören gjorde ett bra jobb ändå, hoppas det blir fler tävlingar på kinnekulle.

//Johan (blå mercedes...)


24 Inlägg
31 juli 2008
#20
Om någon sitter på bilder/filmer får ni gärna höra av er.

// Johan



Sök