3699
Sök

Har ni hittat något skumt efter en fest?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
Som topic skulle vara kul att höra om ni hittat något kul wink typ en snubbe i garderoben eller kanske något annat skumt ? smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
2 juli 2008
Hittade en bag-in-box med sprit i ett köksskåp efter en fest i stugan för några år sedan..
Kanske inte så skumt i sig, lite skumt dock att någon bestämt sig för att lämna två liter sprit till mig alldeles gratis big_smile. Jag blev ganska lycklig när jag hittade den i bakfyllan smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 juli 2008
haha jadu, det är både det ena och det andra... hittat polare under bord, databord, sängen med mera, hittat en stor planka i sängen med mig när jag vaknat, hittat massa kläder, alkohol, cigg, telefoner, en bil hittade jag utanför en gång, nån moped, nån hund som jag inte kommer ihåg vart den kom ifrån (visade sig dock vara polarens hund) och mkt mer... nästan alltid brukar man hitta nånting skumt tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (2 juli 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
2 juli 2008
När en polare hade fest för nåt år sen så var det nån jävel som hade släpat in en GB-glassgubbe och ställt den i hans garderob tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

4 001 Inlägg
2 juli 2008
ojdå, allt ifrån folk man inte känner till vägskyltar & kundvagnar....

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

1 489 Inlägg
2 juli 2008
Vägskylt och en jävligt full polare på soffan tongue

• Även den starka måste ta i när han skiter

32 Inlägg
2 juli 2008
Personligen så ansvarar jag väl mest för det konstiga väldigt sällan hittar jag något (orättvist?).m Min bror fick äran att hitta sin grannes julgran pyntad och klar i hans lägenhet, min vän hittade mig i sitt jordgubbsland och quality hotell lär ha hunnit 4 st navkapslar i receptionen (jag skulle ändå göra mig av med dem).

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
2 juli 2008
På en kompis 18årsfest för ett par år sedan så fann vi en Barbara som någon knytit en snara runt huvudet och hängt ner över ytterdörren. Rätt skum grej imo tongue

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

Egenföretagare
2 496 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
Hittade denna lapp hemma vid datorn efter en fest engång
"kLubar hos klubben vi har ass mycke sodomi du är jas"

Klubben = Olivertvist här i strängnäs = ställe där icke "high quality people" brukar vistas.
Kallas av nästan alla, stora som små här i stan för klamydia grottan.

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

huh?
10 427 Inlägg
2 juli 2008
Ptja.. låg en möbeltass I en spya hos dagen efter hos en polare en gång i början av 2000-talet.
Utredning pågår fortfarande. (har nån käkat en möbeltass? osv)

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
3 juli 2008
Vi hittade en halvnaken tjej som satt och åt frukost vid en polares köksbord efter en fest.

Ingen frågade vem hon var utan vi satte oss alla på altanen, Än idag så vet ingen vem hon är.

När vi senare skulle kolla skadorna efter festen hittade vi följande,

Båda bilarna står mitt i gatan med nyklarna i tändningslåset, Cyklarna är borta, En åkgräsklippare på verandan, 2 st ouppätna bigmack på gräsmattan på framsidan, 3 plattor bärs under en gran på framsidan, Ett par byxor, en kjol, ett par trosor och ett par kalsonger.

Och en jäkla massa skräp.

Dettta hittade vi efter en helgs festande förra sommaren.

Mvh

Sleeper
3 084 Inlägg
3 juli 2008
hittade en rosa ostkrok på golvet som hade kletat fast i någon rosa drink, var ju tamefan omöjligt att få bort.
och en gång hittade jag min fd. rumskompisar som låg och skeda (båda killar...) ganska  gullig syn på morgonkvisten big_smile

Sen har man funnit några flaskor sprit som folk glömt ganska ofta å det är ju inte helt fel smile
Senast redigerat av Sushikocken (3 juli 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Evolution garage
275 Inlägg
3 juli 2008
Hittade min fisk i kylen.

(tack och lov är fisken ett gosedjur)big_smile

Lupo 1.4 Turbo -99
-liten men tuff-

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 juli 2008
haha i påskas så hittade vi två polare som låg och höll om varandra i sängen lol... dom hade deckat i samma säng sen i sömnen hade dom börjat hållt om varandra utan att dom visste om det... så vi tog kort på det och än idag så mobbar vi dom tongue

näe, man har hittat och upptäckt ganska mkt sjukt, roligt och konstigt dagen efter tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Diktator
968 Inlägg
3 juli 2008
en toalett har jag hittat, jag bor i lägenhet så vart dom fått den ifrån undrar jag fortfarande (utöver den jag redan hade), ett par stycken brevlådor (mina polare hatar snobbarna i villakvarteret, har säkert en brevlåda från alla), snodda mobiler typ 20 stycken hittade jag på en fest en dag, skumt... spyor där dom inte ska vara har man ju också hittat, folk jag aldrig sett är nog det roligaste, speciellt när dom själva kommer på att dom är 20 mil ifrån där dom började supa tongue

Studerande
727 Inlägg
3 juli 2008
bh vid sängens kant ;P

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

310 Inlägg
3 juli 2008
Inte hittat nått men när jag vaknade visste jag inte vart jag var, tog kanske 2 minuter innan jag fattade, och då hittade jag toan, blev där då tongue

Studerande
727 Inlägg
3 juli 2008
haha den var bra den:)
sonken91 skrev:
Inte hittat nått men när jag vaknade visste jag inte vart jag var, tog kanske 2 minuter innan jag fattade, och då hittade jag toan, blev där då tongue

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

3 714 Inlägg
3 juli 2008
nån spritflaska har man väl hittat

annars är det väl inget

jo den gången jag vaknade på nått stenhårt golv
visste ej vart ja var förrän jag kvicknat till big_smile
de va fyllecellen........

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Tomten
1 065 Inlägg
4 juli 2008
har inte hitta nå skojj hemma.
men brukar vara fylle förare till många. och då har man hitta allt från Bh´s, tamponger, smink o allt vad det nu kan vara.

Sök