annars är det nog nån japansk bil, kraftigt glosögd. celica kanske det e. FAN vilket utseende. snyggast är ju frågan, en ferrari f50/f40 är riktigt snygg.
Volvo p1800 är ful? Du kör en Celica. Men iaf, jag tycker att din Celica är rättså nice men den har inte en chans mot en p1800.
Och så började det närma sig sandlåda-på-dagis-nivån här då.
Jag vet tyvärr inte vad jag ska säga, för att gå on topic. Men Multipla har jag fan alltid haft svårt för. Den kan få reproducera bensin i tanken när man kör och bringa fred i världen, men den är fortfarande så groteskt skitful att det nästan gör ont att se den. Trabanter är inte heller så jäkla vackra..
Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Sen BMW 1-serien ligger det nånting i... Det är iaf inte dne snyggaste bilen dom gjort, och inte snyggast i modellprogrmmet...
Nya Honda Civic gillar inte jag...
Sen så är min 740 rätt ful med
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!