phonic-Tjena haft lite semester ifrån FORUM bara phonic, men den funkar bra iaf
![smile](img/smilies/smile.png)
Inga fel nu !!
Severin- Tålamod lär man ha när håller på med bilar. Men tackar att du gillar de !
Tercel- Lika bra att du trimmar vad har du för bil ?
323fSportT- Jo vi mötte varanm tänkte vända men orka inte hehe. motor fäste är klart redan. har bara inte haft vägarna förbi till långsta på länge nu.
Planering inför vinter 2008/09Dubbla sidepipes med väldigt liten dämpare.
Nya tryckrör, 2" från turbo till IC, 2½" från IC till insug. (Rostfritt)
Bygga plenium (Crille Special)
Ny intercooler med 2½" anslutning (KLR)
Dubbla JBR återcirkulerande dumpventiler.
Placera om Wastgate.
Lacka hel lack på S70 (Färg förslag?)Uppstarten gick som smör, allt funka fint hela tiden.
dags att köra ut den då, körde kanske en halvtimme.
TILLSSSS vatten nivåns lampan lyste :S VRF tänkte jag fyllde på hade också full värme hela tiden. åkte till garaget o kika, kylet inge fel, fläkten va de fel på, starta aldrig, gjorde en strömbrytare, nu funkar den iaf, körde en halvtimmer igen, lampan lyste igen
![sad](img/smilies/sad.png)
VAD FAN ? Fyllde på åkte till garaget. Prov tryckte kylet med luft inge fel, prova med vatten ingen fel, va då inga fel på kylet. Topplocks packning ? hmm ALDRIG tänkte jag. vem vet kom då inge vitrök när man starta YES
Åkte hem o käka o sov.
Till garaget nästa dag, kolla på vattenbehållarens lock, fanns ju fan inge innehåll :S SHIT, åkte o köpte nytt, MONTERA de nya starta körde o körde tills jag skulle kolla vatten nivån inget hade hänt va som de skulle ;P Alltså hade locket inte hållt trycket så allt hade typ åkt ur.
Men nu funkar allting !![/i]
Av detta ska det bli ett motor fäste ? HEHE. Är redan klart men har inte tagit några bilder ännu !!
Köra ut den kanske ? HEHE yes äntligen.
UTE efter månader ;P
Ny tvättad efter all damm
SKÖNT DE KÄNNS.
Första dagen man körde VOLVO
Var ju fint tills man skulle ut åka på kvällen. generator skit :'( Ladda inte batteriet, Boxera hem den i garaget för att byta.
Generator ny bytt fan vad skönt=) ut o köra nu då.
Häftig bild ![smile](img/smilies/smile.png)