4217
Sök

Dumma saker ni trodde på när ni var små?

Majestas
1 319 Inlägg
9 juli 2008
Irmscher Vectra skrev:
_MaCCe_ skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Jag sprang och gömde mig när det flög jetplan över där jag var. Trodde dom skulle skjuta mig, plus att jag var livrädd för oväsen. hmm
Var halvvägs under morfars taxi en gång..

Hehe.. videovåld ?

På åttiotalet?? Njaa...  tongue

Mad max?? Terminator ?

Team VeboTrim

Sleeper
3 084 Inlägg
9 juli 2008
joo en sak till lurade i brorsan att i love you betyder "dra åt helvete" var ganska kul när vi jävlades och han jagade oss och skrek "I love you". efter han kom på det så gjorde vi samma sak igen fast "Ich liebe dich" hehe.
Senast redigerat av Sushikocken (9 juli 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Svetsare
3 150 Inlägg
9 juli 2008
Trodde på det med att huvet blir 4-kantigt om man sitter för nära tvn/datan, fast va ju bara när man var jätteliten. smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Svetsare
3 150 Inlägg
9 juli 2008
_Glenne_ skrev:
Sushikocken skrev:
Jag trodde på en grej rätt länge faktiskt. Det var att om man hoppade från 5:an (5 meter) på vårt badhus och fick magplask skulle magen sprättas upp och inälvorna rinna ut och att det hade hänt en kille haha! big_smile

haha det trodde faktiskt jag med kom jag på nu tongue

Haha!  Den sa ju dom stora grabbarna till dom små när dom skulle dyka därifrån typ ^^  vandringsägen?  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

One Man Clan
4 287 Inlägg
9 juli 2008
Min farsa lurade min syrra att hennes rumpa var henns huvud å tvärt om så slog hon sig eller fick huvudvärk så sa hon vad ont i röven jag har å de är faktiskt sant!!!

Annars trodde man la på
tomten
Näcken
tandfen Osv :p

306 Inlägg
9 juli 2008
Casy skrev:
En kompis till farsans ex påstod att hon hade tänder i röven. Så jag vågade aldrig sitta bredvid henne ifall hennes stora ärsle skulle äta upp min hand. Låter skitdumt, med faktiskt sant! tongue

haha ne fy fan nu fick man sej ett gott skratt iafl:P

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P

1 570 Inlägg
9 juli 2008
Jag trodde vi skulle driva iväg till Afrika och började grina en gång när vi fick motorstopp med båten i Stockholms skärgård. Visserligen möjligt men ganska osannolikt. smile

304 Inlägg
9 juli 2008
Tomten

165 Inlägg
9 juli 2008
När jag var liten sa pappa att det satt en gubbe i bankautomaterna som räknade och skickade ut pengar när man tog ut. Har bilden kvar i huvudet än av en liten nisse med luva på en pall därinne. Det jobbet ville jag ha ända tills han efter ett par år berättade att det bara var en maskin sad

3 113 Inlägg
9 juli 2008
haha vad kul å höra alla tokiga saker ni trodde på big_smile man bli ju nästan gråtfärdig..

tomten o tandfen är ju klassiska o lurad vart ju jag också..

men också trodde jag att jag var osynlig när jag hade snuttefilten över mig smile

Semper Fi

Evolution garage
275 Inlägg
9 juli 2008
När jag var mindre trodde jag att det fanns monster under sängen. Syrran som jag delade rum med då fick alltid gå upp ur sängen först.

Såg på Arkiv X när jag var liten. roll

Lupo 1.4 Turbo -99
-liten men tuff-

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
9 juli 2008
blev lurad runt 8 års åldern att fjädrar kallas för Mojj Mojj.
så kalla dom för mojj mojj fram till ca 12 big_smile

C H E V R O L E T <3

DFFL
9 020 Inlägg
9 juli 2008
Tomten, påskharen, tanfén, gonnorré o.s.v. såklart.
Och nog fan var jag rädd för allihop. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

835 Inlägg
9 juli 2008
Jag trodde att min mormor hette "mormor" jag fick tokutbrott på min dagisfröken för hon inte trodde mig! xD

P.s - Trodde nog lite på Onda dockan också.......men det räknas ej, för det gör jag fortfarande! wink
Senast redigerat av Epitaph (9 juli 2008)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
9 juli 2008
_MaCCe_ skrev:
Irmscher Vectra skrev:
_MaCCe_ skrev:

Hehe.. videovåld ?

På åttiotalet?? Njaa...  tongue

Mad max?? Terminator ?

Jo visserligen.. Men det med planen var innan nån av dom filmerna kom.. hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

3 714 Inlägg
9 juli 2008
jag trodde att man fick fyrkantiga ögon av att titta på för mkt tv big_smile haha och tomten han åkte helikopter big_smile

sen trodde jag även på att om man stirrade in i micron när man värmde nått så kunde man bli blind ?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Art Director
75 Inlägg
9 juli 2008
Jag trodde att göteborg låg på samma sida som sthlm ändra tills jag var 13...

811 Inlägg
9 juli 2008
Att volvo var en bil.. tänk vad saker man lär sig med åren big_smile

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

Withlimb
210 Inlägg
9 juli 2008
Gud

105hk rent vansinne!

Kokar ris
923 Inlägg
9 juli 2008
trodde att dom mindre tallrikarna var igentligen stora tallrikar som krympt i diskmaskinen, efter min storebrorsa lurade i mig det...

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

Sök