Hmm "lånade" pappas bil när ja var 16 o körde runt en 740GLT automat. Körde i 2 dagar innan man torska. Dumt oansvarsfullt men höll mig till småvägar, och körde inte fort. Men man fick sig en läxa iaf
Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Jag har ioförsig inte fyllt bilålder riktigt.. men ja började köra runt här på gårn när ja vart egrann mellan 13-14 började på åkern men de fick vi tydligen inte så blev småvägarna nu när man har egen bil så är de roligare och skonsammare med småvägarna
Det känns lite som att sitta i bastun och skrävla om när man blev av med oskulden. -Jo fan, jag var 12 år och hon var fotomodell i Hustler. Klunk klunk. Serru.
körde väl sittandes i mossans knä när jag var sju, på en liten gruväg i trakten, sen vid åtta eller nio körde jag där ensam! började åka på 125 lätt mc när jag var tio..
ca 8-9 nä ja köpte egen bil o börja kö runt i en grusgrop i norra finland hade föerst en mitsubishi tredia som ja skrota för o få en bakhjulsdriven som blev en gammal corolla KE70 den sålde ja nu i vintras för dubbla priset än vad ja gav för den nä ja köpte finns bilder på den i galleri & projekt
jag körde väl bil första gången då ja va runt 4 på en sjö på vintern, men ja styrde igenligen bara då:) sen körde jag väl bil helt på egen hand då ja va 8. det är för övrigt s-10an som är i mitt garage
Satt i knät på farsan när jag var fem Sen lärde jag mig köra när jag var runt 12, rattade bl.a. runt en A6 Avant på en isig go-kartbana, det var jävligt kul. Körde även en gammal Swift automatare samma dag, svinkul att sitta med kryckan och lattja.