3290
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

Reservdansk
6 271 Inlägg
21 juli 2008
Och hänger med hela rundan kanske? wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

3 722 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
alla som va med detta år SKA med nästa också!

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
21 juli 2008
TurbOla skrev:
Digital_Kicker skrev:
*Godkända bilar som får delta är från kategorin STYLING och uppåt (Inga gammla rosthögar som har 17" fälgar).

Jaha, det verkar som om vi inte ses nästa år gubbar. sad Trots att ingen vågade ställa upp mot mig. wink

Synd inte jag kunde följa med för jag hadde ställt upp wink

Smoke Tires Not Drugs.

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
21 juli 2008
Säger som min flickvän sa.  Den ende som verkar vilja organisera något är du Digital_Kicker dom andra som skulle fixa rundan bara satt och gömde sig bakom den mattsvarta peggan som smådunka lite musik.

Smoke Tires Not Drugs.

Elektriker
1 138 Inlägg
21 juli 2008
mickecorrado skrev:
Säger som min flickvän sa.  Den ende som verkar vilja organisera något är du Digital_Kicker dom andra som skulle fixa rundan bara satt och gömde sig bakom den mattsvarta peggan som smådunka lite musik.

hahahahahha XD jo varför inte glida runder o snacka med dom andra.. även bakomm en mindre stylad bil sitter en trevlig förare liksom.

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Reservdansk
6 271 Inlägg
21 juli 2008
Likadant de som var 3-4 personer i en bil... Dom höll sig för sig själva och pratade knappt med några andra. Borde vara max 2 pers per bil, vi andra hade jävligt kul. big_smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
21 juli 2008
Det var kanske den första timmen i malmö vi var lite osiciala, tycker inte man ska säga nått om man inte var med hela rundan.

vissa förstår nog inte hur många timmar vi har lagt ner på detta forumet för att få det nått så där bra tour. att ni inte fixar det själv nästa gång och ser hur många sömnlösa nätter ni får.
Senast redigerat av Kajlie (21 juli 2008)

Reservdansk
6 271 Inlägg
21 juli 2008
mickecorrado skrev:
TurbOla skrev:
Digital_Kicker skrev:
*Godkända bilar som får delta är från kategorin STYLING och uppåt (Inga gammla rosthögar som har 17" fälgar).

Jaha, det verkar som om vi inte ses nästa år gubbar. sad Trots att ingen vågade ställa upp mot mig. wink

Synd inte jag kunde följa med för jag hadde ställt upp wink

Det hade ju åtminstone blivit en mer jämn kamp än mot BMWn wink

293 Inlägg
21 juli 2008
nästa gång är jag med.. och hjälper gärna med och planerar " brukar vara den som hjälper till Kan gärna ta planerna för landskrona wink" cool

203 Inlägg
21 juli 2008
mickecorrado skrev:

Dom andra? Vad jag vet så var det väll bara Kajlie som var arrangör?

203 Inlägg
21 juli 2008
daajvid skrev:
han i den mattsvarte pirragott bilen balla ur i trelleborg o körde till blekinge.

Jag hade inget med touren att göra + att allting blev så försenat så vi var tyvärr tvungna att köra så vi inte anlände i Ronneby mitt i natten. Gick det bra i Falsterbo?

Garaget Video Crew
842 Inlägg
21 juli 2008
Larssonn skrev:
mickecorrado skrev:

Dom andra? Vad jag vet så var det väll bara Kajlie som var arrangör?

Mhmm, orkar inte disskutera det med nån som inte var med på touren.

3 722 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Nu ska vi inte hacka på varandra!. Detta va första gången!. Nästa Tour kommer att bli bättre!!! Skriv nu i eftersnacks tråden. smile Jag hade iaf skitkul! Pratade med alla (tror jag). Och alla va jättetrevliga!!. Nästa år blir vi säkert ett större gäng!!!. läs info på första sidan! kommer att uppdatera där såfort något nytt händer!. Skicka PM!

Reservdansk
6 271 Inlägg
21 juli 2008
Du vet det där vi snackade om GPS-utrusta alla bilarna? Det låter som en jävligt bra idé nu i efterhand! lol

Garaget Video Crew
842 Inlägg
21 juli 2008
Jag ska iafall sätta spårningsutrustning på digital_kicker smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
21 juli 2008
Och en stor fet antenn så du kan styra honom med fjärrkontroll. Som radiostyrd bil typ. big_smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
21 juli 2008
haha big_smile

3 722 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
spåringsutrustning låter som en bra grej!, hehe, nej men det räcker med Walkie Talkies. 3st. längst fram, mitten och längst bak. detta fixar killen som kommer att ha hand om detta!

Edit: haha en kvinna ringde angånde min mobil som hon hittat i ängelholm!. Telefonen är kass men simkortet funkar fan i maj fortfarande!, haha. lite tur har man iaf wink
Senast redigerat av Digital_Kicker (21 juli 2008)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
21 juli 2008
tänk att det fortfarande finns ärliga människor smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
21 juli 2008
Japp. smile Du har ca 768 missade samtal, by the way. smile

Sök