Till att börja med så är Konvaljparksträffen GRATIS och INGEN ANMÄLAN behövs. Det är bara att "dyka upp".
Vi välkomnar veteranbilar oavsett tillverkningsland. Vi välkomnar också racingbilar, Hot-Rod, Street-bilar, sällsynta moderna fordon, veterantraktorer, veteranmotorcyklar, veteranmoped, militära fordon m.m. Vi släpper in i princip allt som vi anser kan vara av intresse för de besökande deltagarna. Varför så bred träff? Jo, vi anser att Konvaljparksträffen görs av deltagarna och inte av fordonen!!!''
Jag tänkte lite på samåkningen, jag kommer nog åka från kramfors har bilen i garage där på jobbet...
då kan ju jag och tjarniz dra vidare mot Nyland kanske och möta upp BMP_R32 och Zombz där.
vet inte vart lilleman_ kommer från för håll riktigt... sedan "kanske" S_D_Karlsson är med också då kan vi ju möta upp han från sollefteå via undromsvägen...
sedan är nog Eson_ med också men vet inte heller riktigt om han ansluter via kramfors eller Nyland...
själva eventet drar ju igång 12. så om man far från kramfors runt 11 kanske.
kanoners! jag har lyckads sängt min mer bak men måste sänka mer när jag kommer hem till kramfors! men turbo hinner jag inte montera! synd de men vi ska ju bara stå still så!