om det är någon som drar ihop till sammåkning (som alex brukar göra) som en idé vara att dels åka från actionmett för dom som är där, men att stanna till i lkpg för oss som inte är på mantorp men som ska vidare till nkpg
om det är någon som drar ihop till sammåkning (som alex brukar göra) som en idé vara att dels åka från actionmett för dom som är där, men att stanna till i lkpg för oss som inte är på mantorp men som ska vidare till nkpg
men i nödfall kan man ju fortsätta att verka fucko och ordna samåkning.....
men tror det blir bättre om det inte bara blir två som sist jag och netmot får se kanske dyker upp en tråd imorgon om man orkar kolla med tider och skit hahah !
aja kollat lite tider och ett alternativ finns... frågan är om intresset finns!!
det här kan nog bli en mycket lyckad träff som vanligt ;)Så kom igen nu och ya med så mycket folk ni känner fast lämna alkoholen hemma bara ;)Ses i Norrköping grabbar o tjejer
Kommer vara där... Inte med någon speciellt snygg bil dock men kameran ska vara med i högsta hugg iaf Ska jag försöka få bild på dom bilar som jag inte lyckades få med förra gången Eller vad tycker du __AleXx_? ;P
Kommer vara där... Inte med någon speciellt snygg bil dock men kameran ska vara med i högsta hugg iaf Ska jag försöka få bild på dom bilar som jag inte lyckades få med förra gången Eller vad tycker du __AleXx_? ;P
hehe mm för bra fotograf är man tyvärr inte själv hihi
edit vilken tid ska samlingen vara vid tex mobilia parkeringen på lördag med avresa mot nkpg fast blir troligen ett stopp i lkpg och möta upp annat folk.....
hehe mm för bra fotograf är man tyvärr inte själv hihi
edit vilken tid ska samlingen vara vid tex mobilia parkeringen på lördag med avresa mot nkpg fast blir troligen ett stopp i lkpg och möta upp annat folk.....