Inför: Meet Of The Month #4 2/8 i Norrköping

Sordo
27 juli 2008 · 30 Inlägg

__AleXx_ skrev:

Sordo skrev:

__AleXx_ skrev:

vet inte kanske blir ifrån mantorp park (bilsport action meet) lr linköping tongue

Okej hinner tyvär inte på action meet då jag jobbar men ifall de går att åka med från linköping så är jag påbig_smile

mm, okeej smile får se vad som blir bestämt sen borde komma upp en tråd snart isf....

känns jobbigt att jag ska behöva göra det varje gång för känns bara som man tjatar mkt om samåkningar så någon annan får ta på sig det isf......

nä precis de verkar ju bara som man själv är intresserad då.. hmm

Vem fan kastar blåbär.
Saab 900s "Intro" (1991)
Saab 900 "Flashback" (1995)
neckwomen_88
27 juli 2008 ·

om det är någon som drar ihop till sammåkning (som alex brukar göra) som en idé vara att dels åka från actionmett för dom som är där, men att stanna till i lkpg för oss som inte är på mantorp men som ska vidare till nkpg smile

Frippe1
27 juli 2008 · 116 Inlägg

Aaa fejnt action meet osen MoM=)

Frippe
Volvo 855R (1997)
__AleXx_ oijoij-society.com
27 juli 2008 · 774 Inlägg

neckwomen_88 skrev:
om det är någon som drar ihop till sammåkning (som alex brukar göra) som en idé vara att dels åka från actionmett för dom som är där, men att stanna till i lkpg för oss som inte är på mantorp men som ska vidare till nkpg smile

men i nödfall kan man ju fortsätta att verka fucko och ordna samåkning..... lol

men tror det blir bättre om det inte bara blir två som sist jag och netmot hmm
får se kanske dyker upp en tråd imorgon om man orkar kolla med tider och skit tongue hahah ! tongue


aja kollat lite tider och ett alternativ finns... frågan är om intresset finns!!

Senast redigerat av __AleXx_ (27 juli 2008)

Audi A4 B8 (2010)
Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
mx_3_ "Glidare"
28 juli 2008 · 254 Inlägg

Jag kommer å rastar den ny utagna supran en sväng=)

For-D
28 juli 2008 · 36 Inlägg

Ja kommer smile har fått med mig 7st bilar till . vissa har säker passagerare med dig . kommer blir riktigt nice denna gång med smile

_stuntman_
28 juli 2008 · 205 Inlägg

Kommer absolut!

Accelsson
28 juli 2008 · 240 Inlägg

ååh.. äre nått MoM man missar så äre ju givet denna ! :@.. -->mycket svordomr

Street Knight
BMW 320d (2011)
_Abbe_
28 juli 2008 · 188 Inlägg

timnordlof skrev:
Det blir perfekt att åka dit efter Action Meet. smile

Helt klart! smile Vi får dra ihop några bilar o sammåka från action meet

Jensa_H
28 juli 2008 · 188 Inlägg

det här kan nog bli en mycket lyckad träff som vanligt winkSå kom igen nu och ya med så mycket folk ni känner fast lämna alkoholen hemma bara ;)Ses i Norrköping grabbar o tjejer wink

http://www.garaget.org/?car=19616
Jens Hedström
Kör volvo 855 R med steg 4trimm från Autotech
Syyhn Calibra Is The Shit!
28 juli 2008 · 662 Inlägg

Kommer vara där... Inte med någon speciellt snygg bil dock men kameran ska vara med i högsta hugg iaf big_smile Ska jag försöka få bild på dom bilar som jag inte lyckades få med förra gången tongue Eller vad tycker du __AleXx_? ;P

Senast redigerat av Syyhn (28 juli 2008)

/// SyyHn
Jensa_H
28 juli 2008 · 188 Inlägg

Syyhn skrev:
Kommer vara där... Inte med någon speciellt snygg bil dock men kameran ska vara med i högsta hugg iaf big_smile Ska jag försöka få bild på dom bilar som jag inte lyckades få med förra gången tongue Eller vad tycker du __AleXx_? ;P

Härligt....plåta gärna min om du har tid o lust wink

http://www.garaget.org/?car=19616
Jens Hedström
Kör volvo 855 R med steg 4trimm från Autotech
__AleXx_ oijoij-society.com
28 juli 2008 · 774 Inlägg

Syyhn skrev:
Kommer vara där... Inte med någon speciellt snygg bil dock men kameran ska vara med i högsta hugg iaf big_smile Ska jag försöka få bild på dom bilar som jag inte lyckades få med förra gången tongue Eller vad tycker du __AleXx_? ;P

hehe mm för bra fotograf är man tyvärr inte själv sad hihi big_smile


edit vilken tid ska samlingen vara vid tex mobilia parkeringen på lördag med avresa  mot nkpg fast blir troligen ett stopp i lkpg och möta upp annat folk.....

vad säger mni om det ?

Senast redigerat av __AleXx_ (28 juli 2008)

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Audi A4 B8 (2010)
Viggen
28 juli 2008 · 3 Inlägg

Jag kommer nog förbi en sväng

Peking_tjej
28 juli 2008 · 82 Inlägg

Kommer en sväng i alla fall.

_MaCCe_ Majestas
29 juli 2008 · 1 319 Inlägg

Vart det någon crusing förra träffen ?? skulle vara roligt med lite crusin runtom Norrköping.

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Teddybearvby
29 juli 2008 · 144 Inlägg

__AleXx_ skrev:

Syyhn skrev:
Kommer vara där... Inte med någon speciellt snygg bil dock men kameran ska vara med i högsta hugg iaf big_smile Ska jag försöka få bild på dom bilar som jag inte lyckades få med förra gången tongue Eller vad tycker du __AleXx_? ;P

hehe mm för bra fotograf är man tyvärr inte själv sad hihi big_smile


edit vilken tid ska samlingen vara vid tex mobilia parkeringen på lördag med avresa  mot nkpg fast blir troligen ett stopp i lkpg och möta upp annat folk.....

vad säger mni om det ?

vart i lkpg plockar ni upp dem?

Hyundai Santa Fe "Hummer Light" (2007)
Calibra-
29 juli 2008 ·

_MaCCe_ skrev:
Vart det någon crusing förra träffen ?? skulle vara roligt med lite crusin runtom Norrköping.

nej det blev de inte, inget arrangerat iaf. Förr i tiden var det alltid cruising men då var träffen mindre.

Senast redigerat av Calibra- (29 juli 2008)

kohler
29 juli 2008 · 671 Inlägg

skit att man alltid ska jobba natt när det är MoM... hoppas det blir en fet träff ändå

Second is the first loser
_MaCCe_ Majestas
29 juli 2008 · 1 319 Inlägg

Calibra- skrev:

_MaCCe_ skrev:
Vart det någon crusing förra träffen ?? skulle vara roligt med lite crusin runtom Norrköping.

nej det blev de inte, inget arrangerat iaf. Förr i tiden var det alltid cruising men då var träffen mindre.

Aa, okej..
Men åker man iväng en sväng kommer man ju
med största sannorlikhet träffa på fler bilar.

Blir ganska segt att stå på en parkering i flera timmar, ganska skönt att ta en sväng.

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang