Siarnaq skrev:Turbomatte skrev:Men då kostar ju bilen helt plötsligt 75k en evo här kostar bara 35-40 för ett bra bruksex och då har du en orginalare som leker i samma liga som m3, rs4 osv.
Lamborghini är knappast urusla, tvekar på att du öht varit nära en inte mindre kört en.
Att trimma en sr20det är knappast dyrt, 400hk är inga problem för runt 14loppor om man vet vart man ska handla sakerna.
skylinemotorerna är så jävla perfekt avstämmda och dom håller för mycket smisk utan att öppna dom.
Att du ens vågar påstå att dom har bättre väghållning är ju bara för roligt, ska vi snacka om att modifiera med andra dämpare så kan man ju slänga på fetare krängningshämmare och ett fett coiloversystem och koppla in i skylinens dator så har du iprincip en bil som går på rälls.
Ska vi lägga ut ännumer pengar så kan man smiska ur 1800hk ur en supra utan problem, men det kostar.
Hahaha, 40k för en Evo? Är du seriös eller?
Med tanke på att en av våra kunders Cheva Impala 65'a med Duramax diesel körde ifrån den, så tänker jag inte högt om den. Den är gjord för att glänsa, inte att köra fort med ens.
Kostar fortfarande mindre pengar att trimma en V8'a till mer hästar.
RB26DETT motorn är bra pga tyskarna, alltså inte en riktig japanare. Så dra inte in Skylines.
Pfft, vet du ens vad du snackar om? GN så snackar vi runt 1.4g och över 80mph i Slalom, en modifierad skyline får inte såna siffror. Inte ens nya Corvette C6 ZR-1 har såna siffror.
Dom plockar ut 2300hk ur Buick V6'an. Och som jag sa, 2JZGTE är bra pga tyskarna, den är inte japansk ens.
Jepp 40loppor för en evo, sålänge man vet hur man ska gå tillväga så är det inga problem(blocket är för svensson)
Menar du att lambon blev ifrånkörd rakt fram av en impala? lambon är byggd för bana och inget annat, den pressar kurvor i skyhöga hastigheter.
Vad är det tyskarna har gjort exakt med rb26an?
Men herregud ska du dra in den där corvetten som blev smiskad av en r35 gtr nu med;) och btw fick tjejen i topgear ut 1.22g ut nån jäklans golf gti, eller astra eller vad det var.
Jag säger bara att japanska bilar är mest kul för pengarna, och då snackar vi utan några feta eftermarknads krängningshämmare osv.
Har du 60loppor så lägger jag mina pengar på en japanare, tex en fet legnum som smeker m5or för nöjjesskull. Skulle aldrig lägga pengar på nån jänk med bärande ram man kan tro den är gjord i bly, med en tung kaross på och en stor tung gjutjärnspjäs där fram med så gammal teknik så att familjen hedenhös är morderna i jämförelse. Visst dom är tuffa fräcka fina och har en jäkla massa själ, men mot en japps på bana, gärna med en galen japan bakom ratten så har dom ingen chans
0
0
0
0