3953
Sök

Eftersnack:Väla StreetCarsMeet Grand Finale 2008!Bilder o Film

1 866 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
Static35 skrev:
rikigt nice gjort richi hoppas på fler gånger och hoppas dom som anmäler sig kommer och inte bara anmäler sig och inte kommer sad..
skulle själv varit där om man hade haft klart sin bil men blir nästa år smile
kanske kan hjälpa till då också

Blir en film med mina bilder som jag och lux tog under dagen.

tack än en gång och tack för alla trevliga människor man träffat idag

Ja den filmen ser man fram emot :-)

1 866 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
Riktigt kul att i stort sätt alla gillade evenemanget! :-)
Självklart blir det fler nästa år!

385 Inlägg
7 september 2008
Tack för en trevlig träff!

Det var ju inte så många bilar som man hade hoppats på, eftersom det var sista träffen och allt, men det var kul att titta på dB-racet. smile Det bästa var ju slutsteget som gick upp i rök, haha, guld! big_smile

542 Inlägg
7 september 2008
evilmaster skrev:

Det var ju inte så många bilar som man hade hoppats på, eftersom det var sista träffen och allt, men det var kul att titta på dB-racet. smile Det bästa var ju slutsteget som gick upp i rök, haha, guld! big_smile

det vart bubblis som gav järnet hehe, det bjöd han på. fast detta inträffade för han så kämpade han vidare med ett steg och en bas...  all heder till bubblis den värkliga vinnaren med 145+db. vill se mer filmer från db tävlingen oxå
Senast redigerat av mazdalover (7 september 2008)

34 Inlägg
7 september 2008
http://www.garaget.org/video/gs4zlykffuwd db tävlingen smile, delar från den iaf

1 866 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
evilmaster skrev:

Jasså inte tillräckligt med bilar? Tyckte faktiskt det var en hel del bilar för att var första stora evenemanget jag arangerat. Man måste tänka på att VSCM är helt nytt, alla vet inte om det än och även om folk vet om det så är många försiktiga med att ställa ut på okännda evenemang. När det blir lite mer kännt runt om i landet så kommer det nog fler...
I lördags var det ca 35 utställande bilar, ca 10 ljud/multimedia bilar dvs ca 45 bilar totalt.
Innan evenemanget började så var vi 42 anmälda bilar (utställare) och 6st ljudbilar, men på själva träffen kom ytterliggare 8st oanmälda bilar :-)
Så hade alla kommit hade vi varit nämare 60 bilar. big_smile

men men.... själv är jag mycket nöjd med lördagen!smile
Hoppas även på att kunna göra 1-3 sådan träffar nästa år, fast då hoppas jag såklart på ännu fler bilar :-)

Sen hoppas jag alla utställare blev nöjda med sina pressentcheckar o nyckelband :-) och även 1-3 pristagaren i best styling car kategorin med sin checkar DB och db vinnarna med sina priser från Ljudbyggaren.smile

1 866 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
Lite info om vem som vann vad finns nu på www.vscm.se

34 Inlägg
7 september 2008
Prisutdelningen uppe också: http://www.garaget.org/video/39m6assyhadw

27 Inlägg
7 september 2008
RichiB skrev:
evilmaster skrev:

Jasså inte tillräckligt med bilar? Tyckte faktiskt det var en hel del bilar för att var första stora evenemanget jag arangerat. Man måste tänka på att VSCM är helt nytt, alla vet inte om det än och även om folk vet om det så är många försiktiga med att ställa ut på okännda evenemang. När det blir lite mer kännt runt om i landet så kommer det nog fler...
I lördags var det ca 35 utställande bilar, ca 10 ljud/multimedia bilar dvs ca 45 bilar totalt.
Innan evenemanget började så var vi 42 anmälda bilar (utställare) och 6st ljudbilar, men på själva träffen kom ytterliggare 8st oanmälda bilar :-)

Hoppas även på att kunna göra 1-3 sådan träffar nästa år, fast då hoppas jag såklart på ännu fler bilar :-)

Sen hoppas jag alla utställare blev nöjda med sina pressentcheckar o nyckelband :-) och även 1-3 pristagaren i best styling car kategorin med sin checkar DB och db vinnarna med sina priser från Ljudbyggaren.smile

Jag menade att det inte var så många bilar som man hade hoppats på eftersom det var förväntat att det skulle komma runt 60 bilar och där var ju inte 60 bilar. Det var ingen direkt kritik riktad till evenemanget i sig, utan snarare till de som inte dök upp. tongue

- evilmaster på MaQQes konto
Senast redigerat av MaQQe (7 september 2008)

Marcus "MaQQe" Pettersson
Klippan
http://www.streetworks.se

1 866 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
MaQQe skrev:
RichiB skrev:
evilmaster skrev:

Jag menade att det inte var så många bilar som man hade hoppats på eftersom det var förväntat att det skulle komma runt 60 bilar och där var ju inte 60 bilar. Det var ingen direkt kritik riktad till evenemanget i sig, utan snarare till de som inte dök upp. tongue

- evilmaster på MaQQes konto

okej lugnt! :-)
Jag tänkte också att det var lite så det var menat :-)

3 722 Inlägg
7 september 2008
Blev där mycket förslag i lådan?. Glömde själv skriva en liten rad smile

1 866 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
Ingen som kom med förslag heheh!!

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
7 september 2008
Själv tycker jag det var förvånansvärt mycket bilar! Det var ju första gången och vädret var ju lite ostadigt på morgonen! Dom bilar som var på plats tycker jag höll mycket hög klass faktiskt..... Kan inte varit lätt att vara domare....

1 866 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
Henrik Elg skrev:
Själv tycker jag det var förvånansvärt mycket bilar! Det var ju första gången och vädret var ju lite ostadigt på morgonen! Dom bilar som var på plats tycker jag höll mycket hög klass faktiskt..... Kan inte varit lätt att vara domare....

Hehe tack ska du ha :-)
Ja att vara domare var bland det svåraste jag har gjort faktiskt!
Men jag hoppas alla blev nöjda eftersom alla fyra domarna gjorde så gott de/vi kunde!
Till nästa evenemang kanske vi ändrar lite på de olika kategorierna/klasserna!

1 866 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
Såja nu finns det både filmer o bilder på www.vscm.se från Grand Finale

Elektriker
1 138 Inlägg
9 september 2008
snyft ingen bild på min rallybil:(

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

1 866 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
daajvid skrev:

Vad säger du heheheheh!
Hittar i alla fall en bild på din bil på hemsidan.....
http://galleri.roidkill.com/#0.25

Elektriker
1 138 Inlägg
9 september 2008
RichiB skrev:
daajvid skrev:

Vad säger du heheheheh!
Hittar i alla fall en bild på din bil på hemsidan.....
http://galleri.roidkill.com/#0.25

nämen.. där e ju den:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Med lem
624 Inlägg
9 september 2008
Och min med smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

1 866 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
MrL skrev:
Och min med smile

jajemen.... dim var riktigt snygg måste jag säga :-)

Sök