detta låter intressant. Har ni någon gatuadess man kan slå in på navigatorn, är från kungsbacka så jag hittar inte så bra i helsingborg
Trevligt att du e intresserad att köra så långt! :-) Du kan ju testa med att slå in micros adress Marknadsvägen 1-3 Väla Centrum. Du kan också gå in på micros hemsida så kan du få en hel vägbeskrivning :-)
Jag har en kompis som bor i helsingborg så man kan ju passa på att träffa honom samma helg och så är det kul att åka en liten bit ibland för åker man bara på det som är omkring hemmet så får man ju bara se samma bilar hela tiden. Va nere på SCF i helsingborg och ni har så go stämning i den stan tycker jag
Såg din anmälan :-) har även svarat! Vi har mer plats än jag trodde från början hehe. 50-60 bilar ska kunna gå att klämma in! hehe! Det blir på samma yta som scf hade sin träff! Förvänta er dock inte riktigt samma klass på bilarna och inte lika sponsrat o påkostat hehehe. Detta e absolut första stora träffen jag arangerar och jag gör det helt utan ekonomiskt stöd hehe! Men det ska nog bli kul ändå! :-) 9 pokaler är beställda hehe!
hehe den blev ball som fan:D okeej man e ju rätt sugen o se vad de kommer för bilar o ställer ut.. och om man kanske sj ska boka en plats
Det kommer en hel del olika bilar från runt om vårt avlånga land hehe! Dock lutar det åt att jag håller vem som kommer för mig själv! Fast de som anmäler sig kan se hur många och vem som än så länge anmät sig, i samband med att de anmäler sig. Dock så tänker jag hojta till när vi är uppe i X antal anmälda bilar! Får tyvärr inte plats med hur många som hälst! bland annat därför jag även måste godkänna de bilar jag tycker ska få en utställningsplats!
hehe den blev ball som fan:D okeej man e ju rätt sugen o se vad de kommer för bilar o ställer ut.. och om man kanske sj ska boka en plats
Det kommer en hel del olika bilar från runt om vårt avlånga land hehe! Dock lutar det åt att jag håller vem som kommer för mig själv! Fast de som anmäler sig kan se hur många och vem som än så länge anmät sig, i samband med att de anmäler sig. Dock så tänker jag hojta till när vi är uppe i X antal anmälda bilar! Får tyvärr inte plats med hur många som hälst! bland annat därför jag även måste godkänna de bilar jag tycker ska få en utställningsplats!
ah okej jag förstår. men jag provar väll o göra en anmälan iaf:P annars lär jag bara stå bredvid er på väla parkeringen istället o gå där o spana, menar bara på. säg du har fått 50 platser och där e bara 30 riktigt snygga bilar anmälda. då kan du ju släppa in några som är lite under så du fyller upp den plats du har fått tilldelad.
[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
ah okej jag förstår. men jag provar väll o göra en anmälan iaf:P annars lär jag bara stå bredvid er på väla parkeringen istället o gå där o spana, menar bara på. säg du har fått 50 platser och där e bara 30 riktigt snygga bilar anmälda. då kan du ju släppa in några som är lite under så du fyller upp den plats du har fått tilldelad.
Ja du har helt rätt! Har dock inte fått någon specifik siffra på exakt hur många jag kan få med utan mer ungefär! Och hamnar jag strax under den så självklart ska jag gå igenom de jag har satt på "standby" Har redan ett par på "standby" :-)
Lite mellan raderna! Nu kan ni som är medlemmar på VSCM även logga in på er egen lilla sida. Där kan ni lägga in en liten bild o ändra lite info plus att ni kan se vem som mer e medlem och besöka andra medlemmars sidor mm
Hej alla glada bilälskare! :-) Nu är snart en ny funktion uppe på www.vscm.se! Funktionen är att ni kommer kunna skicka meddelanden till varandra! Precis som här på garaget! Det lär komma fler o fler nya funktioner med tiden! Så ha tålamod! :-) Kom gärna med förslag på funktioner ni skulle vilja ha på sidan!
Anmälningarna till Grand Finale 2008 ploppar in dagligen.... så vill ni vara säkra på en plats så gå in på hemsidan redan idag och anmäl er! www.vscm.se För att göra det ännu lättare för er så kan ni även gå in på länken nedan! Då kommer ni direkt till anmälnings/info sidan! http://www.vscm.se/medlem_anmalan_grandfinale_vscm.asp
Just nu är det ganska blandat med bilar som anmält sig. Finns bilar från långt upp i landet, finns amatörstylade bilar och även ganska profesionellt stylade bilar.
Det kommer bli en härlig kväll med live DJ, grymma bilar, DB-tävling, en hel del pokaler, peoples choice mm