Är på jakt efter en sportbil för runt 100 000kr. Har kollat runt lite på följande bilar
Hyundai Coupe Volvo C70 Toyota Celica
Lutar mest åt en Celica för tillfället. Har ni några andra förslag på liknande bilar? Bör tilläggas att jag har noll koll på bilar och vilka modeller som finns så tipps motages gärna.
Är på jakt efter en sportbil för runt 100 000kr. Har kollat runt lite på följande bilar
Lutar mest åt en Celica för tillfället. Har ni några andra förslag på liknande bilar? Bör tilläggas att jag har noll koll på bilar och vilka modeller som finns så tipps motages gärna.
Tvivelaktig definition av sportbil tycker jag. Vet inte om jag kallat t ex c70 för sportbil...
Jag tycker att du ska provköra och känna efter vilken du trivs bäst i.. Jag har haft min coupé i ett år nu och är väldigt nöjd, har väldigt bra väghållning och går förvånansvärt bra (iaf 2.7 v6) kör jämnt (med väldigt små modds) med bmw 328 som ska göra 0-100 på 7.3. Inredningen är inte plastig och tråkig som i dom flesta andra hyundai, utan lite åt det sportiga hållet och helt ok!
Men det som kan övertyga dig bäst är dig själv och din egen känsla, så åk till bilfirmor, klämm, känn och provkör
Du kommer inte ångra dig och lyssna inte på fördomar slå till bara. Den svarta är ett klipp så missa inte chansen. Är du tveksam så åk å provkör som kommer du veta va du vill ha