emypemy skrev:NOL skrev:meloner är aldrig felEDIT: haha var tvungen o ändra för råka citera den som skrivit ovan o de såg lite dumt ut kanske haha;)hahhaha . ;P
NOL skrev:meloner är aldrig felEDIT: haha var tvungen o ändra för råka citera den som skrivit ovan o de såg lite dumt ut kanske haha;)
Westergren skrev:xXchamXx94 skrev:Superdtm skrev:melon är det enda av skiten jag kan äta.. klier i käften av typ allt annatkanske alergisk? eller hur man stavar det^^Allergisk.
xXchamXx94 skrev:Superdtm skrev:melon är det enda av skiten jag kan äta.. klier i käften av typ allt annatkanske alergisk? eller hur man stavar det^^
Superdtm skrev:melon är det enda av skiten jag kan äta.. klier i käften av typ allt annat
Waho skrev:Honungsmelon
evilaudio skrev:hamburgare är väl en frukt??
xXchamXx94 skrev:evilaudio skrev:hamburgare är väl en frukt?? Nja... snarare som skräpmat
evilaudio skrev:xXchamXx94 skrev:evilaudio skrev:hamburgare är väl en frukt?? Nja... snarare som skräpmat ja!! frukt..
liddan skrev:Real mens dont eat vegatables!
nimoz skrev:Va ingen som tycker om granatäpple? Bästa frukten på vår jord:D sen vattenmelon mumma:D