Riktigt najs bilder du har lagt upp måste jag säga. Hoppas att bitarna ramlar på platts så fort som möjligt Jag blev så inspererad av din projekttråd att jag måste göra en egen, kolla gärna in den sen
Riktigt najs bilder du har lagt upp måste jag säga. Hoppas att bitarna ramlar på platts så fort som möjligt Jag blev så inspererad av din projekttråd att jag måste göra en egen, kolla gärna in den sen
Hehe tack du:P Jo det har börjat hända lite saker igen. Bilder kommer inom dom närmaste dagarna:)
Snygg förstärkning till bakvaknen måste jag säga! Fint som bara den Blir lite avis, skulle gjort samma sak när man hade skiten nere. Skönt att se att du jobbar på. Fortsätt så! Kram på dig
Snygg förstärkning till bakvaknen måste jag säga! Fint som bara den Blir lite avis, skulle gjort samma sak när man hade skiten nere. Skönt att se att du jobbar på. Fortsätt så! Kram på dig
Tack ska du ha Det är bara plocka ner den igen det går ju fort:) Man kanske t.o.m kan svetsa på plats. Ja nu är det fan kul att greja med den. I morgon kommer nog morbror min och hjälper mig att rikta upp högra bakskärmen.
Grejar du något då? Eller ligger du bara hemma och är förkyld Krya på dig gubben Kram