de du ludde kommer bli regskyltsuppfällning bak...dom har tre dubbla längden som rör sig. behövs bak, så därför! Så med dom kommer jag använda en av varje typ och ha två kvar nån som har tips på nått skoj ja kan göra?
Fick min nästan dagliga dos av plastning precis iaf. första av fyra st gjutningar för baklyktorna är gjord och på tork.
en gammal matlåda skars till rätt form med lödkolven och får agera form
toppen att matlådan hade perfa mått! blev två heltäckande lager och dom sista två bitarna la jag brevid varandra för att de skulle sticka ut lite:
Dom utstickande bitarna kommer sedan kunna plastas fast i karossen och på så sätt blir det lite starkare. mkt plugg nu..kanske hinner såga ut alla hål i karossen ändå i veckan
Hei, sitter her og leser på din prosjekt tråd. Må si at jeg er kjempe imponerad! Jeg ligger på Sykehus i Norge og surfer rundt her inne på Garaget...
Synes du gjør en utrolig bra jobb og har talent for design. Jeg har alltid hatt lyst på en Can Am, men her i Norge er det umulig å få regplåt på kitcar...
Min bror og jeg kjøpte alle formene av de to som laget denne bilen i Piteå. Og vi har dem fortfarande... Her er en link til en webside vi har... http://home.no.net/datatele
Hvis du kontakter Bilsport tidningen, får du kopi av det innlegget de skrev om de to brødrene som bygget bilene. De gjorde bilen en gang på tidligt 80 tallet...
Jeg leter etter en Can Am som er innreggad och seljes billigt. Har da tenkt å importere den til Norge for å se om det er en vei å gå for å få en sånn bil på Norske veier...
Lykke til med ditt prosjekt, håper du beholder bilen og får den ferdig. Det er bare du som kan få denne i din egen stil og inspirere alle de andre rundt om i Sverige til å fa alle de bilene som bare står ut på veiene igjen...
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
intressant där Mr-Camaro! hoppas du löser det! isf ser jag fram emot en tur till norge eller att du kommer hit till sverige så vi får jämföra bilarna
ska gå ut och slipa lite idag...lägga på glasfiberspackel.
en skoj sak ser ut som om jag var först på en gammal porsche 914 motor som rätt lätt kan passa min bil åker ev ner nästa vecka och hämtar den. Så får vi lite mer fart i bilen. kan bli intressant kombination med coiloversatsen!
blir nog inte mer gjort denna helg. metallica imorron!
Tror nok han mener et Typ-4 motor. Det er en bokser-4. VW svar på bigblock... ;D
Utrolig bunndrag i den motoren, og det er utrolig stor innverkan bare på at byte ut Typ-1 motoren til Typ-4! Jag har provat det i en folkvagn och det var himla stor forskjell!!!
japp var en 4a jag hittat men lite trist, trodde jag var först men fick detta mail idag:
"Tyvärr var det en som hann före dig och har sagt att han skall ha den. OM han ändå inte tar den så har du nästa tjing så hör av dig mot slutet av veckan så får vi se."
bara hoppas
nu ska ja käka sen kila ut och unna mig ett par timmar slipande