Bilen gick igenom så glad som man var tog jag vägen genom stan hem, riktigt kul med alla studentflak också!
Men färden fick ett hastigt slut. Helt plötsligt tappade jag all kraft, stannade då direkt och tog mig en titt på motorn.
Ingen vacker syn
Som tur var kom farsan direkt och jag fick hem bilen
Blir bara så trött. Funderar seriöst på att till rätt pris sälja bilen efter det att jag lagat den och köpa en gammal volvo. Och då bara ha en bruks bil ett ta framöver
säljer du den är du f*n inte riktigt klok! bilen e ju hur tuff som helst och de x-antal timmar du har lagt ner på bilen ska du bara slänga i sjön + att som någon tidigare sa så kommer suget snart tillbax o säljer du så kommer du ångra dig, jag lovar. NEJ till försäljning! keep up the good work!
Senast redigerat av Rydholm (3 juni 2009)
You haven't lived until you found something worth dying for!
Detta är en av trådarna jag verkligen följer, kollar varje morgon efter något nytt. Först måste jag säga att jag är förvånad att den gick igenom. Inga lampor på den är väl godkända? Måste gratulera att den gick igenom. Trist det som hände nu men sälj den inte! Gör den bättre! Du har fått till den så jävla bra så skit inte i den nu