TACK för alla hälsningar. Jag känner mig MYCKET äldre nu. Tyvärr inte klokare dock!
Jag har fått paket!
I födelsedagspresent!
Kolla in mina lådor! Gissa vad jag har i dem!?Nu blev ni nyfikna va?!
Stephan har verkligen koll, det här är något jag saknat sedan jag skaffade den här bilen för tre år sedan... Och nu... äntligen! *mycket glad*
Tadaaa:
Dimljus! Stort tack till Steph för den fina födelsedagspresenten! Nya fina klarglasblinkers fick jag också... men det sitter redan på bilen så dem sparar jag! Hade hälsan varit med mig hade dimljusen sannolikt varit monterade redan, men nu får jag lägga band på mig och göra en sak i taget - och i rätt ordning!
Var på Elmia, hade jättetrevligt, men har varit helt slut efteråt. Det blev dessutom lite väl mycket under veckan som följde, med att ta hand om bilder och skriva en text (
http://www.bilmagazinet.se/pages/posts/ … 010480.php) och dessutom blev det strul med en bildstöld. Ett företag har "lånat" bilder till en reklamkatalog, smickrande men så GÖR man nte, och gör man det gör man rätt för sig. Det är inte utrett än, men jag har överlämnat det till en jurist för jag ORKAR inte hantera det själv.
Blev såldedes kollaps här i slutet av förra veckan, så jag slog ihop datorn och flydde. Vilade genom helgen och gick på fotomässan i Göteborg, hade trevligt. Var dock fortfarande slut när jag kom hem, och influensasymptomen lät inte vänta på sig.
Just nu försöker jag balansera men det går sådär. Är inte körbar och tidvis är jag helt förlamad av yrsel och vacklar mellan vattenglas och toalett och får verkligen kämpa.
Behöver tvätta mina sommarfälgar så jag kan lägga på sommardäcken som är beställda (Det blev Nankang NS2) och ligger hos Skara Speed Shop och väntar på mig. Ev kommer mamma och hjälper mig med transporten, men jag behöver i alla fall fixa tvätten.
Hade tänkt göra det idag, men mådde tjyvens och sedan kom Sebbe och hämtade upp både mig och Embla i sin nya bil så vi fick åka lite och så tog vi några bilder också, så han kan presentera bilen här på garaget. De är inte klara än, annars hade jag länkat er.
Nej, mer vila så ska det nog lösa sig med bilen så småningom. När däcken är bytta behövs en lackrekond och invändig städning också, innan vi är redo för säsongen.
Har listat sommarens alla evenemang så jag inte ska missa något för att jag inte skrivit upp det, så får vi se vad vi orkar och hinner åka på.
Vingåkra den 15 maj ligger med på planeringen, med efterföljande grillfest. Tursamt nog har Embla skolledigt fem dagar i sträck den helgen så det lutar åt en tur med husvagnen och att vi tar det som en lillsemester!