Det var VÄRST vad Tommy är otålig!
Nåja, ska nog göra dig nöjd också...
Björn - japp, jag vet. Morgondagen siktar jag på att försöka ta mig ner till Skara och kränga lite gummi. Får se hur det går. Här är lite svårt att planera något alls med min hälsa, känner jag att det bär agerar jag bums, och får ofta avbryta mitt i, eller så har jag något på gång i flera dagar innan det kommer till skott.
Micke - jag har medvetet vaxat fälgarna redan nu. Det skyddar mot fläckar och hantering. Eftersom jag VET att jag vaxat dem kan vi också se till att rengöra just där vikterna hamnar, tänkte jag.
Planerar att vara med när vi lägger på däcken, nämligen. Det behövs bilder av de nya maskinerna i verkstaden, så jag tar dem när vi ändå gör det här...
Björn - jag hoppas också det här ska bli bra.
jupicken_volvo - välkommen till tråden!
Så roligt att du gillar bilen!
Tar removern är ett FANTASTISKT medel!
NU mina vänner tänker jag uppdatera med lite bilder, de är inte bra, men de säger ändå en del om vardagen tycker jag...
Embla polerar fälgar...Jag lägger på flytande hårdvax på fälgarna. JA, garaget behöver städas. Definitivt. Helst igår. Embla polerar fälgarna efter vaxningen. Insidan är den vi lägger mest krut på, det är där det är besvärligast att hålla rent under sommaren, andra sidan kommer vi ju åt även när hjulen är monterade...Så var det med dagens insats. Det där blev det sista vi donade med innan kvällsmaten, och nu står bilen inne i garaget också, med tanke på ev aska och regn tyckte jag det kändes bra att ställa in den.
Fungerar jag i morgon tänkte jag lasta in hjulen och ta mig ner till Skara för att lägga på de nya däcken....
Fungerar jag inte i morgon tänkte jag be någon hjälpa mig att lasta in hjulen och ta dem till Skara...
Allt löser sig. Alltid.