2576
Sök

problem vi turbokonvertering.

42 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
#1
hej.
mitt problem är att jag inte kommer på något bra sätt att växla på batteri och luftmassemätare.
håller på och turbokonverterar min b230
är det bara att skarva ell finns det bättre lösningar har nämligen hört att men ej ska skarva sånna kablar.

tack på förhand


16 197 Inlägg
13 augusti 2008
#2
menar du att du ska flytta på batteriet elle ?

"Testar man inte så får man aldrig veta"

42 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
#3
batteriet är inte problemet utan att flytta på luftmassemätaren..


16 197 Inlägg
13 augusti 2008
#4
du menar attt du ska förlänga kablarna från den??

ser inget som helst problem i de.. big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

42 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
#5
måste förlänga kablarna så att luftmassemätaren räcker till andra sidan av bilen men jag har hört att man absolut inte ska skarva sånna kablar. kanske inte stämmer?


16 197 Inlägg
13 augusti 2008
#6
varför skulle kan inte kunna göra de??    de handlar ju liksom inte om flera mil längre kabel utan max 1 meter.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Offroad Racing
3 122 Inlägg
13 augusti 2008
#7
bara du inte förväxlar nån kabel o fixar fukktäta skarvar så ska det väl inte ha nån betydelse.

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

42 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
#8
mm menar det.. aja det är bara att prova.. big_smile tack tack


Försöker iaf
12 819 Inlägg
13 augusti 2008
#9
Inga problem så länge du gör det ordentligt.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

C=(-_-Q)
48 Inlägg
13 augusti 2008
#10
har hjälp till och gjort det på 3 bilar än så länge, och det funkar utmärkt smile



Sök