Som det är just nu nöjer jag mig med fronten, men man vet aldrig vad som händer. Tycker det ser rätt bra ut en dån:)
Sant ^^ är inte ett jättestort fan av olika markfrigång under front, sidokjolar samt bakkjol. Men i detta fallet såg det inte helt tokigt ut faktiskt
Om man ska va ärlig så är de inte mkt lägre än orginal. Det ärbara så att orginalfronten på dem äldre modellerna ser så tråkiga ut tycker jag. Ser bättre ut såhär tycker jag
Nu börjar ialla fall vårkänslorna ta övertaget här i SKÅNE och det är dax att göra det sista på bilden för att ialla fall jag ska bli nöjd och inte skämmas.
Kommer börja ge uppdateringar igen efterhand som någonting görs. Nu har nya blinkers glad kommit på och original fälgar och däck är på satta för besiktningen som kommer ske inom kort!
Idag blev det att byta vänster framlampa och täta lite utav avgasröret med avgasbandage lite mer tätning väntar imorgon ( Sommaren är här och måste få henne besiktigad ju )
Såg denna för ett tag sen, och älskar verkligen s13, och tyckte detta var rätt fränt Om man ser dig på fredag på valborg kanske (om du kör denna bilen), så får man aksnke ta en liten tit på hur den ser ut? (a)
Såg denna för ett tag sen, och älskar verkligen s13, och tyckte detta var rätt fränt Om man ser dig på fredag på valborg kanske (om du kör denna bilen), så får man aksnke ta en liten tit på hur den ser ut? (a)
Jaså vart någon stans? Kör inte mkt nu eftersom det är besiktning 10 maj så försöker hålla det till efter då. Vad händer på valborg? Klart du får ta en titt, men de blir nog efter den 10 maj:)
Från sist så har jag hunnit med att besiktiga bilen, bytta däck och hittat felet från bes !
Var och besiktigade henne nu i måndes och fick ett fel, för höga lambda världen = lekage i avgas. Hissade upp bilen och kände vid anslutningarna till katalysatorn och kände att det trängde ut avgaser där ifrån, så inom dem närmsta dagarna skall detta åtgärdas! Sedan var jag och fick på lagda nya däck!