Vad stör ni er på!?

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
31 oktober 2008 · 1 300 Inlägg

Man kan nästan säga att jag stör mig på det mesta.

Folk som lever på andra som några jävla parasiter.

Idioter som kör alldeles kör sakta i trafiken.

Idioter som kör alldeles för fort i trafiken.

Puckon utan blinkers.

Puckon som skiter i att fälla tillbaka blinkers om den ej gör det själv. (Hörde en jävligt bra grej på RIX fm, att efter 30 meters onödigt blinkande efter en sväng så svänger bilen av sig självt åt det håll man blinkar.)

Spån som tror att dem vet allt och kan allt.

Nötter som skryter om pengar.

Spyflugor som skryter om skit grejer.




Ja, det är endel. Och nej, jag gör inget av det. Faktiskt. cool

I do it my way
Felax
31 oktober 2008 · 1 963 Inlägg

Vad vinner man utav att störa sig på saker? Mår man bättre av det? skulle inte tro det, de är ju dom ni stör er på som vinner på det isf..

Men are not born - Men are made
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
31 oktober 2008 · 1 300 Inlägg

Felax skrev:
Vad vinner man utav att störa sig på saker? Mår man bättre av det? skulle inte tro det, de är ju dom ni stör er på som vinner på det isf..

Man måste ju störa sig på något? =P

Nej, jag stör mig bara på folk vet ej varför. Det bara är så, endel är bara för mycket.

I do it my way
Aruzo Ace Ventura
31 oktober 2008 · 1 240 Inlägg

DoT skrev:

_Wallis_ skrev:
Stör mig enormt mkt på att Adolf Hitler & vem mer som beslutade om namn
Tog så många namn som tillhör Asamytologin och smuttsar ner det med deras
skit.

Det har gått så lång tid sen dess så snart släpper folk nog mycket av det där. wink

Mmm å då kanske historien upprepar sig.

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
_Wallis_
31 oktober 2008 · 4 506 Inlägg

DoT skrev:

_Wallis_ skrev:
Stör mig enormt mkt på att Adolf Hitler & vem mer som beslutade om namn
Tog så många namn som tillhör Asamytologin och smuttsar ner det med deras
skit.

Det har gått så lång tid sen dess så snart släpper folk nog mycket av det där. wink

Sådant glömmer man ej.

Kan du andas kan du dö.
V10
31 oktober 2008 ·

SweetBabyDoll skrev:
Man kan nästan säga att jag stör mig på det mesta.

Folk som lever på andra som några jävla parasiter.





Ja, det är endel. Och nej, jag gör inget av det. Faktiskt. cool

Avundsjuka kallas det!

tjompa
31 oktober 2008 · 340 Inlägg

Jag stör mig på kommentarer likt denna:
Jag brukar inte gilla BMW egentligen men din va verkligen snygg.
Alla bilmärken har väl en snygg modell, ja förutom volvo då..

Daaze Rent A Retard !
1 november 2008 · 674 Inlägg

FireTraXX skrev:
Människor i allmänhet.

+ allt

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
DoT Häst
1 november 2008 · 1 099 Inlägg

_Wallis_ skrev:

DoT skrev:

_Wallis_ skrev:
Stör mig enormt mkt på att Adolf Hitler & vem mer som beslutade om namn
Tog så många namn som tillhör Asamytologin och smuttsar ner det med deras
skit.

Det har gått så lång tid sen dess så snart släpper folk nog mycket av det där. wink

Sådant glömmer man ej.

Litegrann så glöms det väl över tiden ändå. Eftersom alla som var "där" är (eller snart) döda så. hmm

Än är inte den sista idioten född..
Robbs_
3 november 2008 · 158 Inlägg

Jag stör mig på garaget.org upprätthållande av Reglerna.

Hur normalt är det när man försöker lägga upp en bil, att två gånger är bilen lagt i granskningskö för dåliga bilder, när väl bra bilder kommer upp, då blir bilen låst för att den verkar vara  ett jävla renoverings objekt?

( det är min volvo jag pratar om, och ser den ut som ett renoverings objekt vill jag inte veta vad alltför många online 740 bilar i sämre skick ser ut som enligt ledningen. )

Alltså, Pojkforum som Moppenet.com sköts bättre i mitt tycke.

Det står att inte vinterbilar är tillåtna att lägga upp, jag vet inte hur många vinterbilar jag sett online, och likamånga " ointressanta objekt "..

Kör dem lite varann regel eller? eller är det mutning som gäller? Snälla vet någon vem det är man ska muta ge mig numret.



Jag kan säga att jag inte ser särskilt högt på en spec avdelning i garagets ledning.

Jag har skickat ett mejl till supporten, hoppas att de svarat med förnuft annars kan jag likaväl återgå till ett mopedforum där man blir fan så mkt bättre omhänder tagen.


Gonatt med er, all ilska har konstigt nog övergått till trötthet.

Senast redigerat av Robbs_ (3 november 2008)

För att bli gammal och erfaren,
Måste man ha varit ung och dum.
Joo
3 november 2008 · 741 Inlägg

tjompa skrev:
Jag stör mig på kommentarer likt denna:
Jag brukar inte gilla BMW egentligen men din va verkligen snygg.
Alla bilmärken har väl en snygg modell, ja förutom volvo då..

Haha big_smile

jocke_gronberg
3 november 2008 · 4 586 Inlägg

Börjar störa mig lite väl mycket på att helgerna går för fort wink

KHRacing
3 november 2008 ·

Aerodynamik skrev:
Men kommer nog aldrig förstå eller kunna diskutera normalt med alseryd och dem där. Omöjligt!

Har du provat ?

Att ha en allmänt trevlig attityd emot människor i just allämnhet tar dig så mkt längre än du nånsin kommer tro.

smile /
....K

V10
3 november 2008 ·

Robbs_ skrev:
Jag stör mig på garaget.org upprätthållande av Reglerna.

Hur normalt är det när man försöker lägga upp en bil, att två gånger är bilen lagt i granskningskö för dåliga bilder, när väl bra bilder kommer upp, då blir bilen låst för att den verkar vara  ett jävla renoverings objekt?

( det är min volvo jag pratar om, och ser den ut som ett renoverings objekt vill jag inte veta vad alltför många online 740 bilar i sämre skick ser ut som enligt ledningen. )

Alltså, Pojkforum som Moppenet.com sköts bättre i mitt tycke.

Det står att inte vinterbilar är tillåtna att lägga upp, jag vet inte hur många vinterbilar jag sett online, och likamånga " ointressanta objekt "..

Kör dem lite varann regel eller? eller är det mutning som gäller? Snälla vet någon vem det är man ska muta ge mig numret.



Jag kan säga att jag inte ser särskilt högt på en spec avdelning i garagets ledning.

Jag har skickat ett mejl till supporten, hoppas att de svarat med förnuft annars kan jag likaväl återgå till ett mopedforum där man blir fan så mkt bättre omhänder tagen.


Gonatt med er, all ilska har konstigt nog övergått till trötthet.

När du ändå nämner detta...jag ser användare dagligen som INTE äger någon bil men ändå finns här med bloggar osv...varför? Är det inte meningen att folk som äger bilar och som delar intresse med andra som ska vara här? Annars finns ju faktiskt lunar...

Sushikocken Sleeper
3 november 2008 · 3 084 Inlägg

Jag stör mig på att man måste vara antingen handikappad/invandrare eller arbetslös A-lagare som levt på soc i minst 3år för att få söka startaegetbidrag. Men inte en svensk student helt utan tillgångar.
(kanske arbetslös något kortare) MEN VAFAN!?!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
3 november 2008 · 1 300 Inlägg

V10 skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Man kan nästan säga att jag stör mig på det mesta.

Folk som lever på andra som några jävla parasiter.





Ja, det är endel. Och nej, jag gör inget av det. Faktiskt. cool

Avundsjuka kallas det!

Menar du att jag skulle vara avundsjuk på dem som lever på andra..?

I do it my way
Robbs_
3 november 2008 · 158 Inlägg

När du ändå nämner detta...jag ser användare dagligen som INTE äger någon bil men ändå finns här med bloggar osv...varför? Är det inte meningen att folk som äger bilar och som delar intresse med andra som ska vara här? Annars finns ju faktiskt lunar...

Ja håller med dig, visserligen skapade jag min användare då jag knappt vär nära körkortet.
Folk som har vinterbilar online, och 14 åriga pojkar som slänger upp pappas bil och låstas vara äldre, och tjejer som enbart letar lite grabbs?

Nu svär jag men, Hur FAN kan man missa sådant? Vinterbilar inte tillåtna, in my ass heller, finns ju hur många som helst av dem? T.o.m med en kompis har slängt upp sin 240 som han endast har för att köra i under vintern så mercan skall slippa bli skitig?

Jag som är seriös och verkligen ville få min bil online, får inte det för att den verkar vara något den inte är?
Och för att lägga grädden på moset får jag inte lägga upp bilen igen? Ska jag behöva göra en ny falsk användare och låstas vara min egen farsa för att få chansen att visa upp mitt arbete?

De två admins som styr och ställer detta med bilarna, i dagens läge är det inte aktuellt att bjuda dem på en kebabtallrik precis.

Orättvis behandling? ja. Släppa igenom epa traktorer och vinter bilar, men inte seriösa projekt? Nej tack.

Senast redigerat av Robbs_ (3 november 2008)

För att bli gammal och erfaren,
Måste man ha varit ung och dum.
iDanne
3 november 2008 · 25 Inlägg

Robbs_ skrev:

När du ändå nämner detta...jag ser användare dagligen som INTE äger någon bil men ändå finns här med bloggar osv...varför? Är det inte meningen att folk som äger bilar och som delar intresse med andra som ska vara här? Annars finns ju faktiskt lunar...

Ja håller med dig, visserligen skapade jag min användare då jag knappt vär nära körkortet.
Folk som har vinterbilar online, och 14 åriga pojkar som slänger upp pappas bil och låstas vara äldre, och tjejer som enbart letar lite grabbs?

Nu svär jag men, Hur FAN kan man missa sådant? Vinterbilar inte tillåtna, in my ass heller, finns ju hur många som helst av dem? T.o.m med en kompis har slängt upp sin 240 som han endast har för att köra i under vintern så mercan skall slippa bli skitig?

Jag som är seriös och verkligen ville få min bil online, får inte det för att den verkar vara något den inte är?
Och för att lägga grädden på moset får jag inte lägga upp bilen igen? Ska jag behöva göra en ny falsk användare och låstas vara min egen farsa för att få chansen att visa upp mitt arbete?

De två admins som styr och ställer detta med bilarna, i dagens läge är det inte aktuellt att bjuda dem på en kebabtallrik precis.

Orättvis behandling? ja. Släppa igenom epa traktorer och vinter bilar, men inte seriösa projekt? Nej tack.

Ser du något som är fel så använd Rapportering/anmälningsknappen.

ToXtreme
3 november 2008 · 3 627 Inlägg

Åt helvete för mycket saker!

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
janz0rz Avstängd
4 november 2008 · 168 Inlägg

Folk som kör  Volvo.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang