Right back at you, har inget emot dig egentligen du är bara lika dryg som mig ibland. Men kommer nog aldrig förstå eller kunna diskutera normalt med alseryd och dem där. Omöjligt!
Jag är endast dryg när någon är dryg mot mig. Så det är lite utav en domino-effekt.
Ingenting är omöjligt. Gäller bara att begrava stridsyxan och vara öppensinnig.
Nåja, ta det över PM nästa gång, vill inte vara med offtopic på den här tråden.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
IDIOTER som röstar 1-3 utan att ha någon som helst jävla anledning till varför!! I och med det så säger jag avundsjuka, är det något som jag stör mig på och hatar av hela min själ så är det avundsjuka!!
jag stör mig på mona sahlin och hennes jävla propaganda.. stör mig ännu mer på att folk köper skiten! men mest av allt stör ja mig nog på hur folk resonerar i dagsläget, vi har vart utan krig/katastrof för länge! tråkigt men sant..
IDIOTER som röstar 1-3 utan att ha någon som helst jävla anledning till varför!! I och med det så säger jag avundsjuka, är det något som jag stör mig på och hatar av hela min själ så är det avundsjuka!!
rösta 3 kan man väl göra ifall man tycker bilen är okey
Visst, om bilen i sin tur är värd en 3:a! Kollar man runt lite på dom finaste bilarna här på garaget så har dom alldeles för många 1: or...jag skulle gärna vilja få förklarat vad det är för fel på en BMW M, Mercedes AMG, Porsche eller Ferrari?
Att min xbox 360 Låter som ett jävla flygplan.... vet någon hur man får ner ljudet ? så jävla jobbigt. den börjar låta som fan när man startar ett spel.. när den börjar läsa skivan..
Visst, om bilen i sin tur är värd en 3:a! Kollar man runt lite på dom finaste bilarna här på garaget så har dom alldeles för många 1: or...jag skulle gärna vilja få förklarat vad det är för fel på en BMW M, Mercedes AMG, Porsche eller Ferrari?
Sant har några ettor jag med
jag brukar bry mig mer i dom fina kommentarerna än i betyget på bilen
Sant har några ettor jag med
jag brukar bry mig mer i dom fina kommentarerna än i betyget på bilen
Använd ett tjejnamn som login och ta ett kort på en syster och använd som bild, kanske ska fråga först. Så kan man nog fasiken ha en rosthög och samla femmor
Stör mig enormt mkt på att Adolf Hitler & vem mer som beslutade om namn Tog så många namn som tillhör Asamytologin och smuttsar ner det med deras skit.
Stör mig enormt mkt på att Adolf Hitler & vem mer som beslutade om namn Tog så många namn som tillhör Asamytologin och smuttsar ner det med deras skit.
Det har gått så lång tid sen dess så snart släpper folk nog mycket av det där.