Igår och idag har det blivit mkt gjort men det mesta är småsaker som kommit på plats såsom bälten, backspegel, handboms och handbromskablar, drivaxlar, byggt den klurigaste delen på DP:n, tagit bort kylaren så man kan löda lilla hålet i den. Sen svarvade jag en växelspaksknopp av ett rör i skolan idag oxå så man får ett skönt tag om spaken:D Fick iväg en beställning till speedparts idag oxå på stålomspunna bromsslangar, turbotrycksmätare,svart avgasbandage och 9000 bromsskivor. Ska köpa lite fler vinklar imorgon så jag kan fortsätta på avgassystemet imorgon:D
blev lite skit gjort idag bla halva avgassystemet är nu klart men får ta den andra delen efter helgen då mina pengar är helt slut nu:D Sen blev allt klart med framvagnen förutom att det saknas skivor och slangar men det kommer imorgon så blir att ställa ner den på backen imorgon så jag får se dels hur låg den blir med nya fjädrarna och sen hur hård den blir med dämparna:D ska bli kul å se. Sen kom lilla varvräknaren dit oxå:D
Idag kom paketet från speedparts så det blev senare än va ja trodde men då har man lite å gära nu ikväll:D blir förhoppningsvis klar med avgassystemet idag samnt ska försöka löda kylaren:D
Ikväll har jag byggt avgassystemet som snart är klart och sen lödigt kylaren sen ställt ner den på hjulen och varmkört den i 14 min:D Fans inte en droppe under bilen efter det och den var tät i alla anslutningar:D
Dom stora oken och skivorna från 9000T ska nog stoppa min lilla bil
andra delen av avgassystemet. bara lite kvar
Nu var det ett tag sen han stod på alla 4a:D Blev helt lagom låg tycker jag å så blev han jäkligt stumm:D