GTA IV Call of Duty 4 Skate Fifa 08 Colin Mcrae DIRT
Det är dem spelen jag spelat mest av iaf.
Men nu i höst måste man ju se hur nya Need For Speed är, hoppas dem lyckats! Kommer ett fyrhjulingsspel som heter Pure också som verkar rätt så nice. Sen nya Fifa, Farcry 2, Resident Evil 5 osv osv.
Gå in på gametrailers.com o kolla, det är någon spelmässa i Tyskland nu. Ploppar upp nya spel lite då o då!
som sagt forza 2, men GTA 4 är verkligen nått som håller i sig, spelade sönder det, lät de ligga, nu lirar jag igen fruktansvärt kul att åka me bängjage igenom stan, COD4 må va bra, men FPS spel har alltid vart kass, och kommer alltid vara kass till konsoller, det går inte att sikta som man vill, och de blir äckligt frustrerande. prova att spela samma spel på datorn så kommer ni märka hur sjukt mycket bättre ni blir.
ska man dock trottsa och spela igenom ett FPS till konsoll ( som jag gjorde bara för att ge de en ärlig chans ) är battlefield bad company tveklöst det bästa. ruskigt bra, bara ljuden gör det värt att spela, grafiken är hur bra som helst och känslan riktigt fin. Men bäst är endå humorn, du och 3 klatskallar som går A-wall ur USAs arme på jakt efter guld kan det bli bättre? (dock fortfarande extremt störande att försöka sikta utan mus )