den som gjorde märken i asfalten var en cheva van hightop.. lila aktig till färgen med en stor blomma där bak.. gjorde ganska fina burnouts.. spec. då länsman kom inåkandes...
hehe jaa även att polisen inte gjorde nått, och även några andra bilar som börnade och sladdade medans polisen var där på området, men inte gjorde dom nått endå... härligt att poliserna verkade ha lite överseende ... dom va väll hel nöjd att stan va tom
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
jävligt roligt igår mycket bilar . synd att jag sprängde växellådan på saaben bara och fick åka bärgare. detta skulle vara kul om det blev en gång till innan vintern
Jävligt synd att man inte han med denna träff, jag hade bokat in kopplings byte på 7:an just den dag de skulle vara träff! Och naturligtvis skulle det djävlas och jag va inte klar förens vid midnatt och då va de dött i birsta och bara några amerikanare i stan. så jag gav upp hoppet och for hem och sov. Jag hoppas det hinns med ytterligare en träff innan snön faller.
Jävligt synd att man inte han med denna träff, jag hade bokat in kopplings byte på 7:an just den dag de skulle vara träff! Och naturligtvis skulle det djävlas och jag va inte klar förens vid midnatt och då va de dött i birsta och bara några amerikanare i stan. så jag gav upp hoppet och for hem och sov. Jag hoppas det hinns med ytterligare en träff innan snön faller.
du som snurrade INNAN 12slaget inne vid max oxå då??
du som snurrade INNAN 12slaget inne vid max oxå då??
Näe, de va inte jag, måste varit någon annan. jag vad inne vid mAx efter halv 1 har jag för mig.
jeklar va folk verka de som:) kan de inte bli en till träff fan nu innan sommaren e slut fan vorre sååå niiice ju:) orkade inte stanna å vandra på en parkeringsruta i 6 tim efter indal hahaha
Man tackar... det finns fler även, gjorde ett snabbt urval av alla jag tog, kom upp i strax över 400 allt som allt, så det finns fler, även på din lilla pärla..
Man tackar... det finns fler även, gjorde ett snabbt urval av alla jag tog, kom upp i strax över 400 allt som allt, så det finns fler, även på din lilla pärla..
Skulle va kul o se vad du mer ha att erbjuda :$ hihi