men det var lite synd att en annan missade P-huset och street race´t... nån på träffen borde ha ställt sig på nått och skrikit att det var nå sånt på G
haha sneaky sneaky glenne du tog bokstavlingen orden ur mun på mig eller rättare sagt msn
inte till 100% haha
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
men det var lite synd att en annan missade P-huset och street race´t... nån på träffen borde ha ställt sig på nått och skrikit att det var nå sånt på G
haha sneaky sneaky glenne du tog bokstavlingen orden ur mun på mig eller rättare sagt msn
inte till 100% haha
du ändrade på ropade å bil
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Parkeringshuset var något som bara dök upp helt plötsligt, meningen var att Coffa's Skyline skulle fota's där och eventuellt någon fler bil, men efter att man parkerat sig där så droppade det in fler och fler, och sedan började leken... måste säga att det var underbart att se nedre planet fyllas av både folk och rök.
Jag har för mkt däck på 2st uppsättningar fälgar som behöver slösas upp... Så jag vill ha mer av denna träff! Även att jag har 20 mil tur/retur...
Haha Här har vi en med hjärta iaf
jo fler borde vara så..
jaa, blir det nån till träff innan vintern så kan/ska jag också bjuda på lite gummi, men med mina ynka 145hk så kanske det inte är så intressant att se, men går ju både börna och åka brett runt stolparna med den med , men jag får ju iaf ha kul hehe
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!