de var inte katten alls antagligen, utan fel p.g.a av att vi monterade lambdan på grenröret så den mätte från första röret bara, efter ja flyttade den till den nedre anslutningen så den började mäta på alla och några andra mindre modds blev värdena kanon...
men planerna är ändrade, gör allt nu för att bli klar till den 2 maj, alltså nu på Lördag för då drar jag ner till Halmstad och ställer ut på Street Cars Fests evenemang...
men planerna är ändrade, gör allt nu för att bli klar till den 2 maj, alltså nu på Lördag för då drar jag ner till Halmstad och ställer ut på Street Cars Fests evenemang...
blir premiär där
MVH, MICHA
Jasså din lilla gris hehe då kan la vi ha följe eller?? ska med dit också och ha prmiär:P Du grattis till besiktningen föresten har mitt imorgon;S;S Men jag ringer dig på Torsdag:P
Den där fronten ser ju bara hur mumsig ut som helst Diggar när det nästan ser org. ut men ändå inte Då folk säger: "Den e grym, men vad har du gjort??"
Men en sak skulle jag gilla bättre.. Att skippa hönsnätet o fixa dit org plasten i fronten, men det är ju bara min åsikt
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Den där fronten ser ju bara hur mumsig ut som helst Diggar när det nästan ser org. ut men ändå inte Då folk säger: "Den e grym, men vad har du gjort??"
Men en sak skulle jag gilla bättre.. Att skippa hönsnätet o fixa dit org plasten i fronten, men det är ju bara min åsikt
Hoppas du hinner bli klar med den tills imorgon och tar dig ner till Halmstad. Hade varit riktigt kul att se den live! Har följt hela projektet men aldrig skrivit något, men du har lyckats riktigt bra. Ser grymt bra ut:)