Nånting med första bilden jag inte gillar, men kan inte sätta fingret på vad. Dom resterande bilderna dock, finns det verkligen inte nåt att klaga på över huvud taget. Gryyyymt bra bilder på en gryyymt fin bil! Hade iofs inte förväntat mig nåt annat från dig så.
Bad tycker ni om #15 specifikt? vad är bra och dåligt?
Jag vet inte varför men jag gillar den bilden mycket, speciellt vinkeln och redigeringen typ... ger en reklamig känsla, sett den redigeringsstilen innan så jag tänkte härma litegrann. ^^
Bad tycker ni om #15 specifikt? vad är bra och dåligt?
Jag vet inte varför men jag gillar den bilden mycket, speciellt vinkeln och redigeringen typ... ger en reklamig känsla, sett den redigeringsstilen innan så jag tänkte härma litegrann. ^^
Den är ju skön iom vinkeln som sagt, men också att det är en hyfsad "studio"-belysning på den och att bakgrunden är väldigt enkel. Sen att det är en stor yta hjälper ju också imo. O så såklart din rigg som gör att du kan fota rörligt på det där viset gör ju en heeel del. Men det jag ogillar är att glowen från solen/himlen äter upp lite för mycket av bilen. Det gäller väl iofs på dom flesta bilderna med glow imo.