FireTraXX skrev:MB350se skrev:FireTraXX skrev:Nä fy fan, nu går det för långt.Gorgare of the year borde gå till någon hjälpsam och trevlig.Alltså inte till mig, så jag ber er alla att fara åt helvete och suga den feta. Ge mig stad å adress så fort du kan...Å din fette kommer få ett jobb den aldrig skådat förr Öhhmmm, den fete vill inte vara med och leka längre.
MB350se skrev:FireTraXX skrev:Nä fy fan, nu går det för långt.Gorgare of the year borde gå till någon hjälpsam och trevlig.Alltså inte till mig, så jag ber er alla att fara åt helvete och suga den feta. Ge mig stad å adress så fort du kan...Å din fette kommer få ett jobb den aldrig skådat förr
FireTraXX skrev:Nä fy fan, nu går det för långt.Gorgare of the year borde gå till någon hjälpsam och trevlig.Alltså inte till mig, så jag ber er alla att fara åt helvete och suga den feta.
Destajnii skrev:tråden blir väl avstängd som alla andra roliga
Siarnaq skrev:Destajnii skrev:tråden blir väl avstängd som alla andra roliga /careface.Gråt i ett hörn nu då om du verkligen vill ha kvar tråden?
cebT skrev:Aerodynamik skrev:cebT skrev:har väldigt svårt o bestämma.. gillar så många här i garaget så det är sjukt. dock så kan jag skriva så här..chrizz - Garaget's gud!FireTraXX - Garaget's dissaret-red - Garaget's bilbytareTerazzi och Aerodynamik - Garaget's japsar-killarxXchamXx94 - Garaget's skämt Lägg till Takashi och Masaru - Garaget's JDM och Honda nördar no1. just ja... hur kunde jag glömma fixat nu!
Aerodynamik skrev:cebT skrev:har väldigt svårt o bestämma.. gillar så många här i garaget så det är sjukt. dock så kan jag skriva så här..chrizz - Garaget's gud!FireTraXX - Garaget's dissaret-red - Garaget's bilbytareTerazzi och Aerodynamik - Garaget's japsar-killarxXchamXx94 - Garaget's skämt Lägg till Takashi och Masaru - Garaget's JDM och Honda nördar no1.
cebT skrev:har väldigt svårt o bestämma.. gillar så många här i garaget så det är sjukt. dock så kan jag skriva så här..chrizz - Garaget's gud!FireTraXX - Garaget's dissaret-red - Garaget's bilbytareTerazzi och Aerodynamik - Garaget's japsar-killarxXchamXx94 - Garaget's skämt
terazzi skrev:cebT skrev:Aerodynamik skrev:Lägg till Takashi och Masaru - Garaget's JDM och Honda nördar no1. just ja... hur kunde jag glömma fixat nu!hahahaha nominerad? haha!!Vad fan gör jag för nytta då? Ja iofs försöker ja få ALLA och köpa japs o d går väl sådär haha
cebT skrev:Aerodynamik skrev:Lägg till Takashi och Masaru - Garaget's JDM och Honda nördar no1. just ja... hur kunde jag glömma fixat nu!
Aerodynamik skrev:Lägg till Takashi och Masaru - Garaget's JDM och Honda nördar no1.