Slängde på ett par Älgklistermärken på min röda s40 häromdagen. Och jag tyckte det såg kanon ut, men kompisarna tyckte det såg wannabe-aktigt ut. Hur tycker NI att det ser ut på min bil? Ska jag ha dom kvar eller ta bort det?
Kolla in bilen så ser ni före / efter...
Tacksam för seriösa svar, då detta är ett stooort dilemma Mvh Emil
men geez behöver det göras en tråd om det? tycker du den är snygg ha kvar den, tycker du inte den är snygg ta bort den.. enkelt va? huvudsaken är vell att du tycker att den ser bra ut
Jag tycker du ska ha kvar den, den är rolig och sticker inte ut alltförmycket när den är så liten... finns ju dom som är värre och sätter stora gripendekaler över hela sin bil..... Hur många var det ägde en volvo utav er som tyckte han skulle ha kvar den\ta bort den föresten? dom som äger en volvo vet hur en volvo ska se ut
det är ju för fan volvos entusiastmärke. älskar när jag ser saabar och jeepar som har märket på sina bilar. (not). människor som har intresse för sin bil och som tar väl hand om den. ska fan visa upp det och vara stolt över det. därför har jag ett älgmärke på min volvo. jag putsar och fixar och ingen jävel ska säga att det är raggare eller töntar som har det på sina bilar.
stå för att du har en röd s40 och att du tar väl hand om den. är du en vanlig svensson som inte törs sticka ut. ta bort älgen på en gång.
det är min åsikt. och säkerligen många andras som har älgdekalen.
ganska töntigt faktiskt, men tycker du om det så behåll det
vad är det som är töntigt med dom?
ja det e väl ett ferrari märke eller hur? och en volvo e ingen ferrari svårare än så e det inte...men som sagt upp till var och en liksom, inget att hänga läpp för inte!