3404
Sök

Hur följer ja mina trådar??

Bilbyggare
74 Inlägg
14 juni 2008
Trådstartare
När man skrivit en ny tråd finns de då nåt enklare sätt att se nya inlägg än att leta genom hela listan me trådar??

Tja

Att bygga bil handlar inte om rätt elr fel mer om hur extrem du vill vara!

Stressfläkt Racing
337 Inlägg
14 juni 2008
du kan antingen gå in på "din sida" och till vänster i kolumnen där din avatar och dit namn är osv så står det "foruminlägg: xxx st" med länkmarkerad text.

eller så kan du bara klicka på texten "prenumerera på denna tråd" under mitt inlägg.
Senast redigerat av psi (14 juni 2008)

Med.lem
3 759 Inlägg
14 juni 2008
Det finns vad jag vet bara ett sett, som är ganska omstänigd..

Gå till din sida och leta under din avtar.. Där finns "Foruminlägg:" tryck där och leta upp din tråd...

Annars sökfunktionen..

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Med.lem
3 759 Inlägg
14 juni 2008
psi skrev:
du kan antingen gå in på "din sida" och till vänster i kolumnen där din avatar och dit namn är osv så står det "foruminlägg: xxx st" med länkmarkerad text.

eller så kan du bara klicka på texten "prenumerera på denna tråd" under mitt inlägg.

Du han före tongue

Men när man trycker på prenumera? vad händer då?

har testat på nån tråd, men ingenting hände, jag jag kunde se..

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

dARKiE
5 031 Inlägg
14 juni 2008
Mr_EmCom skrev:
psi skrev:

Du han före tongue

Du får ett email till din mail som säger att det kommit svar till just den tråden.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
14 juni 2008
Darkie skrev:
Mr_EmCom skrev:
psi skrev:

Du han före tongue

Du får ett email till din mail som säger att det kommit svar till just den tråden.

Alla får inte det mailet, jag tex har aldrig någonsin fått ett sånt prenumerationsmail.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

dARKiE
5 031 Inlägg
14 juni 2008
TBOC_Razor skrev:
Darkie skrev:
Mr_EmCom skrev:

Du han före tongue

Alla får inte det mailet, jag tex har aldrig någonsin fått ett sånt prenumerationsmail.

Åfan, har alltid funkat hos mig. Är inloggad på Msn alltid så ser så fort det kommit svar för då ploppar det upp "Garaget.org" bla bla bla : )

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
14 juni 2008
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=89185

Det är inte bara jag som har problem utan det är (statistiskt sett) ett antal hundra av G.Org's användare som aldrig får det där mailet.

Vissa funkar det för och vissa funkar det inte alls för helt enkelt. Och Chrizz har ingen vettig förklaring till det heller tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Bilbyggare
74 Inlägg
14 juni 2008
Trådstartare
asså de funkar juh bra att gå via min sida "foruminlägg" där får man juh upp alla trådar... Tack för all hjälp.

Over and out

Att bygga bil handlar inte om rätt elr fel mer om hur extrem du vill vara!

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök