3337
Sök

HJÄLP! Beslutsångers över bil BYTE RS2 vs M-techII!!

Rörpulare
1 453 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Hej!

Har nu fått ett erbjudande... Som gäller min silvriga m-techII mot en Audi s2 Avant med rs2 motor,6petadlåda,rs2 svart skinn inredning,rs4 fälgar 18", rs2 reflexljusramp baktill större turbo och spridare runt 350hk++

Har skit svårt att bestämma mej.. JA BEHÖVER INTE LÄGGA NÅTT IMELLAN.. m-techII:an får ja max 50papp för medans denna har legat ute på blocket för 110000:- så lär ju itne gå minus men va skulle ni har gjort?? Har ju kvar min e30/m5 som ja kmr att bli nästan exakt som den silvriga ändå....
Senast redigerat av E30Tompa (17 juni 2008)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
16 juni 2008
Ta audi´n va fan smile
Du har ju Bmw´s så det räcker o blir över ser jag hehe

C H E V R O L E T <3

Rörpulare
1 453 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Ja jo har tänkt så me men vafan nu när man slitit ihjäl sig för att återställa den efter stölden så blir man lite dum i huvet smile

"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
16 juni 2008
E30Tompa skrev:
Ja jo har tänkt så me men vafan nu när man slitit ihjäl sig för att återställa den efter stölden så blir man lite dum i huvet smile

Joo tror dig. Det är pissigt men tror inte att du får en sådan chans sen igen tyvär att byta rakt av.
Det är ju en super chans .
Men som sagt. Älskar du bilen riktigt bra = Behåll den.
Känner du sådär för den = BYT . Annars ångrar du dig sen bara.
Hoppas du väljer det du känner för o inte gör ett impuls byte nu.
Good luck!

C H E V R O L E T <3

207 Inlägg
16 juni 2008
fyrhjulsdrift och 300hk är väl roligare än bakhjulsdrift och 183hk eller ? tongue

QUATTRO = De ä bar å åk

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
16 juni 2008
Ao, byt tysk och se hur det är, om det är så att den är värd 110papp så kan du ju sälja om du blir missnöjd?
Tycker det låter lite lurt i mina ögon så kolla S2:an ordentligt wink

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

1 892 Inlägg
16 juni 2008
cutlass skrev:
Första kommentaren; Vad ska du me en sån till? såg ju inte bra/rolig ut ens för å va audi...såg ut som en saab..
Så jag säger..behåll pärlan!!    mad  den är ju du..

*Fnys*
Såg ut som en Saab??

Förvalt Värde
61 Inlägg
16 juni 2008
Saab vafan?.... Ta s2an såklart smile

-=Tryck&Pys: A4 Dtm=-

93 Inlägg
16 juni 2008
Behåll din fiiina Bimmer! Du verkar ju ha lagt ner en hel del tid på den. Det är alltid viktigt att komma ihåg smile

Rörpulare
1 453 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
jo har tänkt en del men ska väl inte på nått sett kunna gå minus på denna affär heller... enda andledningen ja gör de e för att tjäna en slant och har isf råd att köpa en riktig m-techII

Sök