3252
Sök

Eftermarknadsfront "war" Skoda Octavia

62 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
Finns det någon här som sett eller kör med denna fronten? vill veta hur mycket den bygger mot org front...

http://www.x-klubben.se/xbilder/upload/octavia%20war%20front_bumper.jpg

10 Inlägg
23 juni 2008
Du hittar fronten hosSuperskoda i Tjeckien, www.superskoda.com. Återförsäljare här i Sverige är Whitestripe Raceparts, www.wsrp.se.

62 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
Faby skrev:
Du hittar fronten hosSuperskoda i Tjeckien, www.superskoda.com. Återförsäljare här i Sverige är Whitestripe Raceparts, www.wsrp.se.

1.fann ej fronten hos superskoda.
2. vet mycket väl var jag kan hitta o köpa in fronten.
3.Frågan var itne var jag hittar den utan hur mkt den bygger jämfört med org RS front...

DFFL
9 020 Inlägg
23 juni 2008
George skrev:
Faby skrev:

3.Frågan var itne var jag hittar den utan hur mkt den bygger jämfört med org RS front...

Underbart när folk söker svar och är spydiga mot de som försöker hjälpa.
Hoppas du inte hittar någon bild, köper fronte och det blir skitfult.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

62 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
George skrev:
Faby skrev:

Underbart när folk söker svar och är spydiga mot de som försöker hjälpa.
Hoppas du inte hittar någon bild, köper fronte och det blir skitfult.

sorry tongue

men ville gärna ha svar på de jag fråga efter o inte de ja redan vet...sorry för spydigheten

2 079 Inlägg
23 juni 2008
George skrev:
Finns det någon här som sett eller kör med denna fronten? vill veta hur mycket den bygger mot org front...

http://www.x-klubben.se/xbilder/upload/ … bumper.jpg

frågan var  om någon körde med fronten eller hade sett det, inte hur mycket den bygger mot original front

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

62 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
Mackanol skrev:
George skrev:

http://www.x-klubben.se/xbilder/upload/ … bumper.jpg

frågan var  om någon körde med fronten eller hade sett det, inte hur mycket den bygger mot original front

oops sant roll men står även att ja vill veta hur mkt den bygger...formulerar då om....Är det någon som sett/kör med denna front o vet hur mkt den bygger jämfört med org RS front?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 juni 2008
Håller helt klar med Firetraxx för en gång skull faktiskt...

Sump Runk Rätt O Slätt!

62 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:

ah får hålla med ja också sad var inte meningen o va sån sad sorry

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 juni 2008
George skrev:
HyperSonica skrev:

Luungt... hmm.. btw.. hur menar du med bigger? Hur mycke längre den blir eller?

Sump Runk Rätt O Slätt!

62 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
George skrev:
HyperSonica skrev:

Luungt... hmm.. btw.. hur menar du med bigger? Hur mycke längre den blir eller?

jo precis eftermarknadsfronter brukar bygga neråt...så bilen kommer ju helt enkelt att bli lägre....

kan bli ev problem om ja smäcker på en 45 mm sänkning..för med org rs front blir den då 8,3 cm o bygger då denna bara ett par cm till så börjar de snart bli jobbigt me gupp o dylikt...

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 juni 2008
jaha... hmm.. jag kulle tippa på.. ja du...  3 - 5 cm kvar till backen med en sån front... men jag kan ju ha fel smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

62 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
jaha... hmm.. jag kulle tippa på.. ja du...  3 - 5 cm kvar till backen med en sån front... men jag kan ju ha fel smile

mjo o de börjar ju ändå låta jobbigt o ta sig över gupp med...6-7 e väl mer ok....

annars blir de väl till o byta sänkningssats om den blir för bra...kommer o byggas i vinter...ligger i planeringstadie bara än så länge tongue

Sök