4266
Sök

Hur orkar folk !?

terazzi
26 juni 2008
Sen är det rätt svårt sälja en stylad bil,du rör dig ju inom en viss målgrupp med..
Men synd om det med alla dessa idioter.. hoppas du får den såld och en seriös hör av sig smile
Vad ska du köpa ist för den då?
Senast redigerat av terazzi (26 juni 2008)

Mångsysslare
303 Inlägg
26 juni 2008
Mitsu-Tobbe skrev:
__pepita__ skrev:
Mitsu-Tobbe skrev:
Det är bara att låta de snacka sin skit o sen strunta i dem smile.

hehe jo de är ju de men lite roligt att få reda på vad som får dem att orka detta . tongue

När det gäller att jävlas o käftas finns det alltid folk som har ork till det.

Gäspa åt dem o fråga om de snackat klart wink

därför lämnar man inte NR i annonsen så slipper man dom , för dom har just fått moped och har just blivigt av med blöjjan !! dom ringer oftast på fredag kväll ( med lite polare och sprit i kroppen ) nej tack !!!

Mollllgan
26 juni 2008
__pepita__ skrev:
_S40_ skrev:
FULLGAS skrev:

Absolut inga sistpriset kompisar, däcksparkare eller testpiloter!

Där har du de som retar upp folk

Mjo det ligger nog ngt i det du säger om att det kan reta upp folk men man måste ju faktiskt skriva så nu för tiden..
Priset tkr jag är bra inget skammligt alls. Men men bara o bita i det sura äpplet o hoppas på att du får sålt bilen.

Lycka till.
Mvh Morgan

Jo de är ju så.. nu för tiden som du säger .. för 10 år sen behövde man säkert inte de . på så sätt va de bättre förr smile respekt å så blir sämre å sämre ju mer tiden går.

Sätt ut den på tradera=)..

Nej men seriöst.. Har haft bilar på blocket tidigare o kört med

"OBS!!! INGA PENGAR INGA SAMTAL OBS!!!! "
"Däcksparkare och Tv4 behöver inte göra sig besväret att ringa"
" Inga byten"
Jodå nog fasen ringer dem...

Men då ringer "Kalle 12 år" Hej jag heter Kalle och har inga pengar nu men jag vill veta lite om bilen.
Får jag vara en däcksparkare om jag har med mig Tv4 och kan byta mot min Moped som jag får om 3 månader..

Finns inget värre än sånnt folk..

Men som sagt håller tummarna..

Mvh

bilbytarkung
196 Inlägg
26 juni 2008
fick ett mail en dag d är det stod..En fråga bara varför begär du si å så mycke pengar för en bil som har rost fläckar... Han fick som svar..En fråga bara har du inge liv så du är tvungen sitta på blocket å svara på annonser...

sponsor:
RUDSKOGA BIL&DÄCKSERVICE AB

Garaget Video Crew
842 Inlägg
26 juni 2008
Men då ringer "Kalle 12 år" Hej jag heter Kalle och har inga pengar nu men jag vill veta lite om bilen.
Får jag vara en däcksparkare om jag har med mig Tv4 och kan byta mot min Moped som jag får om 3 månader..

haha tongue

Mångsysslare
303 Inlägg
26 juni 2008
anderzohn skrev:
fick ett mail en dag d är det stod..En fråga bara varför begär du si å så mycke pengar för en bil som har rost fläckar... Han fick som svar..En fråga bara har du inge liv så du är tvungen sitta på blocket å svara på annonser...

hade han vart smart skulle han använt käften vid rätt tillfälle och prutat när han titta på den !!!! inte innan man kollar !

77 Inlägg
26 juni 2008
FULLGAS skrev:
Mitsu-Tobbe skrev:
__pepita__ skrev:

hehe jo de är ju de men lite roligt att få reda på vad som får dem att orka detta . tongue

därför lämnar man inte NR i annonsen så slipper man dom , för dom har just fått moped och har just blivigt av med blöjjan !! dom ringer oftast på fredag kväll ( med lite polare och sprit i kroppen ) nej tack !!!

WORD! big_smile

Dunka plåt och leva jävel :D

Mångsysslare
303 Inlägg
26 juni 2008
Mitsu-Tobbe skrev:
FULLGAS skrev:
Mitsu-Tobbe skrev:

WORD! big_smile

oja byter man bil ofta så lär man sig sina knep smile,

bilbytarkung
196 Inlägg
26 juni 2008
FULLGAS skrev:
anderzohn skrev:

hade han vart smart skulle han använt käften vid rätt tillfälle och prutat när han titta på den !!!! inte innan man kollar !

varje bil ja har haft på annons så ska d prutas innan dom har sett bilen..skyller på att dom har så långt att åka å diverse grejer...d är väl inte mina problem..bara att ringa på en bil som är närmre då svårare än så kan d ju inte va

sponsor:

Yellow bug!
1 640 Inlägg
26 juni 2008
Brukar köra på att dom får mejla först, innan dom får nummer. Så slipper man alla som busringer och känner sig ascoola inför sina kompisar, vilket oftast brukar leda till att man sitter o svarar dumt tillbaka, eller ber dom dra åt helvete, eller hotar att man har deras nummer nu, för dom glömde slå in skyddat (effektivt om man lever sig in i det och låter TROVÄRDIG), alternativt klickar. Beroende på humör! ^^

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Mångsysslare
303 Inlägg
26 juni 2008
anderzohn skrev:
FULLGAS skrev:
anderzohn skrev:

varje bil ja har haft på annons så ska d prutas innan dom har sett bilen..skyller på att dom har så långt att åka å diverse grejer...d är väl inte mina problem..bara att ringa på en bil som är närmre då svårare än så kan d ju inte va

typ alla bilar ja sålt har första som tittar köpt , prut måste man ju gå med på får du pruta känner sig kroppen nöjd , du tror att gör säljaren besviken och typ vinner över han , men som säljare bör man vara steget före och satt ett högre pris en man ska ha för bilen !!!!
tänk sj att få 8000:- i fickan att göra som du vill med !!

bilbytarkung
196 Inlägg
26 juni 2008
FULLGAS skrev:
anderzohn skrev:
FULLGAS skrev:

typ alla bilar ja sålt har första som tittar köpt , prut måste man ju gå med på får du pruta känner sig kroppen nöjd , du tror att gör säljaren besviken och typ vinner över han , men som säljare bör man vara steget före och satt ett högre pris en man ska ha för bilen !!!!
tänk sj att få 8000:- i fickan att göra som du vill med !!

självklart så prutar man..men ja prutar ju inte te nån som aldrig har sett bilen live..d går fett bort..kan ja lika gärna ha den kvar

sponsor:

Troligen galen...
567 Inlägg
26 juni 2008
Men allvarligt, 139´000kr är på tok för mycket pengar.
Visst har du lagt ner tid och pengar på den men eftermonterade prylar höjer ytterst sällan priset på en bil.
Det finns fruktansvärt mycket bilar till salu just nu, och köparen bestämmer. Är priset högt får du inte sälja...

Som exempel kan jag meddela vad bilpriser.se tycker att din bil är värd:

Köppris 105 900 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare.
Privatpris 88 000-96 000 kr Uppskattat pris vid köp av privatperson.

Som jag skrev tidigare så får man sällan eller aldrig tillbaka pengar man lagt ner på eftermarknadsprylar, och med detta i åtanke är du ca 40´000kr för dyr...

4 554 Inlägg
26 juni 2008
dålig rubrik och dessutom gnälltråd,  och de finns en gnälltråd så skriv i den

mvh

Sök