Söker efter bilder på Imola Röda E36:er. Gärna med M3 spoiler.
Min bil ska in på lackering nu på måndag och troligtvis kommer den att bli Imola Röd men skulle vilja ännu se några bilder på imola röda E36er.
Det vad jag har tänkt är att lacka den lilla "läppen" som är framför M3 spoilern samma färg som bilen. Eller ska jag låta den vara svart? Några andra förslag om vad ska lackas?
Andra saker som blir lackerade samtidigt: Ögonlock, Bakfönstervinge.
Söker efter bilder på Imola Röda E36:er. Gärna med M3 spoiler.
Min bil ska in på lackering nu på måndag och troligtvis kommer den att bli Imola Röd men skulle vilja ännu se några bilder på imola röda E36er.
Det vad jag har tänkt är att lacka den lilla "läppen" som är framför M3 spoilern samma färg som bilen. Eller ska jag låta den vara svart? Några andra förslag om vad ska lackas?
Andra saker som blir lackerade samtidigt: Ögonlock, Bakfönstervinge.
Men finns verkligen E36:an i Imolaröd som standard?jag har ingen aning men det är isf jävligt ovanligt va?färgen är underbar men hellrot är inte dum heller.
E36a finns inte som standard med imolaröd. Väldigt ovanligt, därför jag vill ha den färgen också. Imolaröd är från E46 M3(andra modeller kanske också?), 2004-2006 Som saabare sa så finns det imolaröd på saabar med och det är verkligen en fiin färg.