Hem och byta olja/filter, packa(vad ska man ha med sig utöver hjälm/handskar?), snurra runt i Gbg och leta mobilt BB, sen bär det av 33mil mot Mantorp. Kommer jag innan midnatt är jag glad.
jag fick i gång bilen i går och idag när´jag skulle pka och mappa fick jag strull knackar om hela jävla maskien så får se om jag hinner riva av och på den och se.. men kommer att ställa ut i vilket fal som helst mer info kommer senare.. ska ner me en kamera nu och se vad som e knas:O
Har också problem! Blir ingen supra i helgen Tror toppackningen gått då all olja försvann.. Vatten tappade jag redan då en slang gått sönder..
Var i verkstan och bytte slang och fyllde på olja och startade. Då misstände bilen som fan som om den fick vatten/olja i förbränningsrummet.. Den gick bättre efter ett tag och normalt vid högre varv. Då jag var tvungen att få hem den och det inte rök ur avgassystemet gav jag mig iväg iaf.
På vägen hem small det till som fan och det visade sig vara kylar-slangen efter termostaten som exploderat Nu har jag gett upp!! Blir ingen supra. Kommer med corollan istället
Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
Om du svarade på mitt så tycker jag det låter frestande;)
Kom til Gatebil trailern i morgen så finner vi ut av det..
Haha okej! Det gör jag! får se när jag kommer in bara, har just nu fronten uppe på arbetsbänken för lackning.. så har ett par timmars jobb i morrnbitti..
Jag missar mötet i Mjölby imorgon, har inte fått bilen från trim-firman. Hoppas dock att jag får bilen imorgon, och då drar jag direkt mot Mantorp, så hoppas vara där lör/sön.
Jag missar med morgonens möte i Mjölby, har äntligen fått ihop bilen efter allt strul, dock måste jag bygga om waste-gate klockan men det skiter jag i nu, bilen får gå utan Ladd-tryck till Mantorp!
Ska försöka få mig lite sömn, sen imorn bär det av mot Mantorp! Hoppas ni har plats för mig även om jag kommer några timmar försent!! Vill ju hellst stå med er!
Vi syns på slaget !
"Ju mer jag lär mig om kvinnor, ju mer älskar jag min bil"
jag missar oxå e inte hemma førrens kl halv nio sen snabb tvætta så vi kør runt elva från hbg tar max 3 tim dit så hoppas d går bra!vi kommer iaf heheh
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.