2720
Sök

Macbook VS vanlig laptop

ClubJDM
531 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
Ja vad är bäst en Macbook eller en vanlig laptop för ca 9-11k. Har aldrig haft Mac så dom som har eller haft får gärna säga för eller nackdelar med Mac.

MVH   WaoW

1 963 Inlägg
30 juni 2008
Har en mac laptop med 12" skärm för 10 papp och en hp med 17" skärm för 10 papp i familjen.. släng hellre pengarna i sjön än o köp en sån skitig mac! tråkigaste datorn långa vägar! operativsystemet är krångligt och fult och inte alls lika lätt som windows.. sen den lilla sketna skärmen är de nån va i ******** mobiltelefon eller?!? nej fy! förstår inte att man kan köpa mac.. skrota direkt och köp en hederlig dator med monsterskärm och riktiga prestanda för pengarna än o slösa pengar på design som är rutten haha=)

Men are not born - Men are made

Piratpartiet
339 Inlägg
30 juni 2008
Kolla på det här klippet och se om det verkar va nått för dig: http://www.youtube.com/watch?v=bwPbFE20msA

Withlimb
210 Inlägg
30 juni 2008

105hk rent vansinne!

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
30 juni 2008
vanlig laptop med linux:D

Amatör
193 Inlägg
30 juni 2008
Jag har Mac och det är mitt bästa datorköp någonsin. Aldrig problem! Sen beror det helt på vad man ska ha datorn till också. Kan du mycket om datorer och bara surfar, msn, tankar, redigerar bilder och filmer då är Mac helt rätt för dig... Spelar  du däremot? Då ska jag inte rekommendera Mac. Det tar lite tid att komma in i det men annars TYCKER JAG att det inte finns något bättre val!

4 001 Inlägg
30 juni 2008
Jag håller med Lase, jag har dock provat att stoppa i Ubuntu i min PC och det verkar rädda den något år till, PC är alldeles för slö när man redigerar filmer där är Mac mkt bättre

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

ClubJDM
531 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
lase skrev:
Jag har Mac och det är mitt bästa datorköp någonsin. Aldrig problem! Sen beror det helt på vad man ska ha datorn till också. Kan du mycket om datorer och bara surfar, msn, tankar, redigerar bilder och filmer då är Mac helt rätt för dig... Spelar  du däremot? Då ska jag inte rekommendera Mac. Det tar lite tid att komma in i det men annars TYCKER JAG att det inte finns något bättre val!

ska ha den till skolarbete och lite annat småt och gott blir det ju. + redigera bilder

Sök